- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

بوهندی کمالی فعال اجتماعی درنشست با وزیر ارتباطات گفت: معضل اشتغال جوانان و معضل آلایندگی در هیئت دولت مطرح و ورود شود

 

بوهندی کمالی فعال اجتماعی درنشست با وزیر ارتباطات گفت: معضل اشتغال جوانان و معضل آلایندگی در هیئت دولت مطرح و ورود شود

به گزارش سايت خبري جلالات نيوز

بوهندي كمالي فعال اجتماعي شهرستان عسلويه وشوراي اسلامي سهموجنوبي در نشست با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درسالن اجتماعات فرمانداری عسلویه با خیرمقدم به وزیرارتباطات،استاندار و نماینده جنوب استان در مجلس و تبریک روز خبرنگار بیان داشت: مهمترين مشكلات شهرستان عسلويه بحث اشتغال جوانان است به نظر خود جنابعالي بيشتر اين وضعيت را درك مي كنيد تا مثل بنده که سن وسالي از من گذشته است و هيچ توجيهي برای بيكاری شخصی كه در جوار تاسیسات عظیم گازی و پتروشیمی عسلويه زندگی می کند نيست. انتظار و توقع ما مردم عسلويه اين است كه اين مشكل در هيئت دولت مطرح و رفع گردد.

این پیشکسوت فرهنگی اضافه کرد: با سوختن فلرها علاوه بر سرمایه ملی که از بین می‌رود، آلودگی خیلی زیادی برای عسلویه ایجاد می‌کند. ما هیچ وقت دنبال حق آلایندگی نبوده‌ایم، دنبال رفع آن هستیم. مصاحبه معاون رئیس جمهور نگران كننده است گرچه واقعيت دارد.

كمالي فعال اجتماعي گفت : در بحث وضعيت آنتن دهي همراه اول بويژه نقاط شهري و روستايي پايتخت اقتصادي ايران رضايت بخش نيست. عليرغم تلاش هايي كه مسئولين مي كنند هنوز مشكل رفع نشده ،بخصوص نقاط كور شهرستان عسلويه و مناطق گردشگري شهرستان. ما اگر مي خواهيم سرمايه گذاري کنيم در تمام زمينه هاي گردشگري اولين بحث اين ارتباط تلفن است. با توجه به اينكه عسلويه خود یک برند در تمام زمينه هاست

وی با بیان اینکه استفاده بهینه از فیبرهای نوری نمی‌شود، تصریح کرد: * بسته‌های تخفیفی همراه اول اکثرا در شب است که بد موقع است. وی پيشنهاد کرد اینترنت و تلفن برای مدارس رایگان شود

وزیر ارتباطات در راستای این پیشنهاد آقای کمالی گفت: اتصال مدارس شهرهای زیر 20 هزار نفر درطرح هوشمند سازی به صورت رایگان است و تکلیف وزارت ارتباطات است که تا پایان برنامه ششم توسعه 8 هزار مدرسه به اینترنت متصل نماید. .