امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۵۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده به ایران باز می‌گردد.

شرط کی روش برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال مشخص شدبه گزارش جلالات نیوز :کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که امروز «جمعه» به ایران باز می‌گردد و آماده امضای قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران است.

کی روش شرط اصلی خود برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال را حمایت مالی وتعهد در آماده سازی برای جام ملت‌های آسیا اعلام کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در گفتگو با رسانه‌های خارجی اعلام کرده که آماده امضای قرارداد جدید با ایران است و اگر گمان می‌کرد که همه برای آماده سازی تیم ملی ایران آماده نیستند به تهران سفر نمی‌کرد.

گفتنی است کی روش هدف اصلی خود از تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران را قهرمانی در جام ملت‌های فوتبال آسیا عنوان کرده است.

کی روش بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران را دنبال می‌کند

برنامه بازی‌های لیگ برتر و همچنین پخش تلویزیونی بازی‌ها هفته به هفته در اختیار کارلوس کی روش قرار گرفته و او و دستیارانش در خارج از کشور خیلی از بازی‌های لیگ برتر را دیده اند.

همچنین مارکار آقاجانیان در تهران بازی‌های لیگ برتر را دنبال کرده است و با ورود کارلوس کی روش به تهران ویدئوی بازی‌های لیگ برتر در اختیار او قرار می‌گیرد تا اگر بازی‌ای را از دست داد، تماشا کند.

دستیاران خارجی کی روش وارد ایران شدند

هر چند که هنوز اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام نشده، اما دستیاران خارجی کی روش یعنی لوپز مربی دروازه بان‌ها، دیگو اوسیانو کروز،میکائیل و سباستین امروز وارد ایران شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی