امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

بیمارستان امام خميني (ره) کنگان از ۹۶ به ۱۹۲ تخت ارتقا یافت

به گزارش جلالات نيوز

 

دکترحسن حیدری درگفتگو با روابط عمومی بیمارستان کنگان خبرداد : براساس اعلام وزارتخانه ودانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر،پروانه جدید بیمارستان کنگان از این پس با مصوبه وزارت بهداشت و درمان به بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی ارتقا یافت.

 

وی ادامه داد: در چند سال گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با محوریت طرح تحول نظام سلامت، توسعه زیادی را در بخش های مختلف به خود دیده است که با پیگیری های شبانه روزی مسئولین بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی استان رخ داد.

 

 

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: مجموعه این اتفاقات مثبت موجب شد تا موفق به تامین ملاک ها و استاندارهای وزارت بهداشت شویم و نهایتا مجوز ۱۹۲ تخت خواب صادر شود. بر همین اساس چارت تشکیلاتی بیمارستان کنگان نیز تغییر کرد.

 

دکتر حیدری اظهار داشت: این اتفاق ما حصل تلاش تمام مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، وزارت نفت( مسئولین سازمان منطقه ویژه پارس)، مسئولین سابق و کنونی شهرستان و در راس آن فرمانداری محترم، نمایندگان سابق و کنونی مجلس( از حوزه جنوب استان بوشهر)، می باشد و لذا همه این بزرگواران در ارتقا این مرکز درمانی سهیم هستند و از همه این بزرگواران کمال تشکر را دارم.

 

 

وی عنوان کرد: انتظار می رود نگاه مجموعه شهرستان کنگان، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر و وزارت نفت( به واسطه استقرار بزرگ ترین صنایع نفت و گاز کشور در کنگان و پیرامون آن) به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان متولی درمان و به عبارتی قطب درمان در جنوب استان به شکل ویژه باشد و موضوع درمان را در اولیت برنامه ها و پروژه ها ببینند. بیمارستان و مقوله درمان موضوعیست که ممکن است انسان از بدو تولد تا زمان مرگ نیز به ان نیازمند شود.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی