امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

هفتم مهر روز آتش نشاني وايمني گرامي باد

به گزارش جلالات نيوز

 

 

هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه روزي آتش نشانان پر تلاش و ترويجگران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح دركشور  مي باشد و یادآور زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفس‌گیر آنانی است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگی می کنند و این کار جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست و اجری بی انتها در انتظار آنان است.

 

 

آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

 

 

خادمان هميشه آماده در حوزه آتش نشاني آن ايثارگراني هستند که ايمني ، امنیت و آرامش جامعه امروزی مديون زحمات بي منت آن هاست که با تکیه برهمت و تلاش و توان ایثارگری نیروهای غیرتمند و جان برکف، به شایستگی عهده دار این مسوولیت خطیر هستند.

 

 

 

در پايان مديرسايت جلالات نيوز ضمن تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزي كليه آتش نشانان خدوم و زحمتكش كشور بویژه آتش نشانان شهرستان عسلويه ، هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني را صميمانه به اين عزيزان تبريك و تهنيت عرض مي نمايد و آرزوي توفيق و سلامتي را براي كليه آتش نشانان فداكار كشور از خداوند متعال خواستارم.

.

 

عكس :نيروي آتش نشاني منطقه ويژه ايستگاه شماره ٣

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی