امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

الماسی خبر داد: بیمارستان نبی اکرم عسلویه توسعه می یابد

به گزارش جلالات نيوز

 

جلسه  کمیته ساخت و ساز درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد . این جلسه با حضور سکینه الماسی نماینده جنوب بوشهر ، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

 

سکینه الماسی در گفتگو با جلالات نيوز اظهار داشت :توسعه بیمارستان نبی اکرم عسلویه موضوعات مطرح شده در این جلسه بود . با توجه به بررسی های انجام شده و دستور وزیر رفاه با توجه به حضوری که در فروردین ماه در استان داشتند ، قرار شد توسعه بیمارستان در دستور کار قرار گیرد .

 

نماینده جنوب بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با توجه به اطلاعاتی که از منطقه کسب کردیم ، متراژ در نظر گرفته شده برای توسعه بیمارستان بسیار کم بود و بدلیل اینکه بیمارستان مذکور قبلا پلی کلینیک بوده ، به عنوان ساختمان بیمارستان ساخته نشده و از استاندارد های لازم برخوردار نیست .

 

 

الماسی با بیان اینکه تنها بخش جراحی این بیمارستان از استانداردهای لازم برخوردار است افزود : بخش زنان و زایمان و کودکان این بیمارستان در اصل یک بخش بوده که به دو بخش تبدیل شده ، بیمارستان فاقد ICU  ، CCU  ، داخلی مردان و زنان و انبار دارویی می باشد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان :با توجه به آمار  بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی در عسلویه ، استاندارد نبودن این بیمارستان و توضیحات ارائه شده، قرار شد توسعه این بیمارستان بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد که فاز صفر این بیمارستان تایید و برای طراحی و اجرا ارسال شد .

الماسی با ذکر این نکته که تیم طراحی تا دو یا سه هفته آینده در عسلویه حضور می یابند اضافه کرد و با توجه به اعتباراتی که در سال 97 داریم ان شاءالله کلنگ این  پروژه زده خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی