امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دومین جشنواره مالک اشتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه برگزارشد

 

به گزارش جلالات نيوز

 

دومین جشنواره مالک اشتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه، به منظور معرفی رده ها، حوزه و پایگاه های برتر سال 96، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها، ایجاد وحدت رویه و نظام مند نمودن و همچین معرفی رده های موفق تر و ترغیب و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی با حضور فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های تابعه در سالن جلسات امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مهدی حسن زاده، فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه در این جشنواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه به عنوان یک بسیجی در محضر خداوند متعال باید پاسخگو باشیم و موظفیم در ساعات اداری و غیر اداری در راستای کسب رضایت خدای متعال حرکت کنیم.

 


این مسئول با اشاره به برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه برای تلاش بهتر، سازمان یافته تر و مفید تر مجموعه ها است.

 

وی با تاکید بر اهمیت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرح اشراف، اضافه کرد: اگر قرار است یک مجموعه به نتیجه برسد همه باید هم گام و هم قدم باشند تا با تلاش، توفیقات مطلوبی را شاهد باشیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر جا رکنی از نظام مقدس جمهوری اسلامی سست شود، آن رکن را به رکن رکین سپاه میبندیم و این نشان دهنده نگاه ویژه رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است چراکه به عنوان ابزار کارآمد نظام محسوب می شود.

 

سرهنگ حسن زاده با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر، بیان کرد: ولایت مداری، قدرت فرماندهی، تواضع، جهاد نفس، اهل عبادت، فداکاری، شجاعت و رشادت از جمله ویژگی های مالک اشتر بود و باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم.

 

وی با بیان اینکه اولویت کار ما باید ولایت مداری باشد، اظهار داشت: مالک اشتر در صدر اسلام یک شخصیت برجسته و با بصیرت بود و مقام معظم رهبری نیز بر بصیرت افزایی تاکید کردند که باید در این خصوص گام برداریم./روابط عمومي سپاه خاتم الانبياءشهرستان عسلويه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی