- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

دومین جشنواره مالک اشتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه برگزارشد

دومین جشنواره مالک اشتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه برگزارشد

 

به گزارش جلالات نيوز

 

دومین جشنواره مالک اشتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه، به منظور معرفی رده ها، حوزه و پایگاه های برتر سال 96، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها، ایجاد وحدت رویه و نظام مند نمودن و همچین معرفی رده های موفق تر و ترغیب و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی با حضور فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های تابعه در سالن جلسات امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مهدی حسن زاده، فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه در این جشنواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه به عنوان یک بسیجی در محضر خداوند متعال باید پاسخگو باشیم و موظفیم در ساعات اداری و غیر اداری در راستای کسب رضایت خدای متعال حرکت کنیم.

 

[1]
این مسئول با اشاره به برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه برای تلاش بهتر، سازمان یافته تر و مفید تر مجموعه ها است.

 

وی با تاکید بر اهمیت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرح اشراف، اضافه کرد: اگر قرار است یک مجموعه به نتیجه برسد همه باید هم گام و هم قدم باشند تا با تلاش، توفیقات مطلوبی را شاهد باشیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر جا رکنی از نظام مقدس جمهوری اسلامی سست شود، آن رکن را به رکن رکین سپاه میبندیم و این نشان دهنده نگاه ویژه رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است چراکه به عنوان ابزار کارآمد نظام محسوب می شود.

 

[2]

سرهنگ حسن زاده با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر، بیان کرد: ولایت مداری، قدرت فرماندهی، تواضع، جهاد نفس، اهل عبادت، فداکاری، شجاعت و رشادت از جمله ویژگی های مالک اشتر بود و باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم.

 

وی با بیان اینکه اولویت کار ما باید ولایت مداری باشد، اظهار داشت: مالک اشتر در صدر اسلام یک شخصیت برجسته و با بصیرت بود و مقام معظم رهبری نیز بر بصیرت افزایی تاکید کردند که باید در این خصوص گام برداریم./روابط عمومي سپاه خاتم الانبياءشهرستان عسلويه