امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

جذب سومین جراح مغز و ستون فقرات در بیمارستان کنگان

 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با جذب سومین جراح مغز و ستون فقرات تنوع خدمات درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گسترش یافت.

 

به گزارش جلالات نيوز و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، حسن حیدری گفت: در ادامه روند جذب پزشکان متخصص، سومین جراح مغز و ستون فقرات نیز جذب بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شد.

 

دکتر حیدری افزود: این پزشک جراح از روز یکم آبان ماه ۹۷ با حضور در کلینیک تخصصی کوثر خدمت‌رسانی به هم شهریان محترم را آغاز نموده است.

 

وی افزود: این موضوع در راستای اجرای بسته‌های طرح تحول نظام سلامت و با هماهنگی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام‌گرفته است.

 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی اتاق عمل جراحی مغز و ستون فقرات در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و جذب ۳ جراح مغز و ستوان فقرات، امکان ارائه خدمات درمانی مرتبط در این مرکز درمانی میسر شده است.

 

دکتر حیدری گفت: هدف از جذب سومین جراح مغز و ستوان فقرات، گسترش و تنوع خدمات درمانی در بیمارستان کنگان به‌منظور افزایش رضایتمندی مردم است.

 

لازم به ذکر است که نخستین عمل جراحی مغز در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ۲ ماه قبل به دست متخصصان این بیمارستان با موفقیت انجام شد/امواج نيوز

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی