امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دو خواسته مهم مردم سیراف از الماسی تحقق پیدا کرد

 

سركار خانم دكتر الماسي به مناسبت هفته وحدت و بسيج در نماز جمعه اهل تشيع سيراف حضور يافت و به ارائه گزارش عملكرد خود پرداخت.

 

به گزارش جلالات نيوز

نماينده مردم شهرستان هاي جنوبي استان بوشهر بيان كرد: بسيج، مظهر استقامت و تلاشگري براي سازندگي و توسعه ايران است. توام شدن هفته وحدت و بسيج فرصت بزرگي در اختيار ما قرار داده است كه با يكدلي و تك صدايي به رشد و توسعه شهر و ديارمان كمك كنيم.

دكتر الماسي در رابطه با مطالبات مردم سيراف گفت: دو خواسته ويژه مردم سيراف از بنده در ابتداي نمايندگي داشتند (استقرار بخشداري در سيراف و ديگري گمرك بود) كه مردم و مسئولين ميدانند و با افتخار اعلام ميكنم كه هر دو مطالبه ويژه مردم سيراف محقق شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: گمرك سيراف كه باتوجه به تاريخ ٢١٠٠ ساله تجارت دريايي سيراف دغدغه شخصي بنده هم بود با كمك شوراي شهر سيراف، امام جمعه محترم و فرماندار كنگان در هفته هاي آتي با حضور مديركل گمرك و بنادر در سيراف تاسيس مي شود.

ايشان در رابطه با تبديل شدن سيراف از شهر به بخش تاكيد نمود: بخشداري سيراف در جلسه هيئت دولت مصوب شده است و بعد از طي مراحل قانوني به زودي در سيراف مستقر خواهد شد. انتظار من اين است كه با بخش شدن سيراف روند رشد و توسعه آن به همت مسئولين و مطالبه گري مردم ان شاالله سرعت بيشتري گيرد.

 

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با ديگر اقداماتي كه از محل اعتبارات نفت و پكيج ٦٠٠ ميلياردي براي شهر سيراف به مبلغ ٢٥ ميليارد و ١٠٠ ميليون اختصاص يافته است را به شرح ذيل بيان كرد:

-اختصاص مبلغ ٢٠ ميليارد تومان براي ساخت اسكله سيراف.
-كمك به احداث اورژانس جاده اي سيراف با اعتباري بالغ بر ٣٠٠ ميليون تومان.
-اعتباري بالغ بر ٢ميليارد و ٥٠٠ ميليون تومان به مدرسه شهيد يگانه سيراف اختصاص يافته است.
-كمك به احداث سالن چندمنظوره آموزش و پرورش سيراف با مبلغ ١ ميليارد و ٨٠٠ ميليون تومان.

-اختصاص اعتبار ٥٠٠ ميليون توماني براي كمك به احداث پارك ورزشي ساحلي سيراف.

دكتر الماسي در پايان ضمن تشكر از تلاش هاي شوراي شهر، عاشوري امام جمعه معزز و ديگر مسئولين شهر سيراف بيان كرد: بزرگترين افتخار و هديه الهي خدمتگزاري به مردم است و اميدوارم خداوند به ما توفيق دهد كه زين پس بتوانيم تلاش هاي بيشتري در جهت آسايش مردم عزيز به انجام رسانيم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی