- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

دو خواسته مهم مردم سیراف از الماسی تحقق پیدا کرد

دو خواسته مهم مردم سیراف از الماسی تحقق پیدا کرد

 

سركار خانم دكتر الماسي به مناسبت هفته وحدت و بسيج در نماز جمعه اهل تشيع سيراف حضور يافت و به ارائه گزارش عملكرد خود پرداخت.

 

به گزارش جلالات نيوز

نماينده مردم شهرستان هاي جنوبي استان بوشهر بيان كرد: بسيج، مظهر استقامت و تلاشگري براي سازندگي و توسعه ايران است. توام شدن هفته وحدت و بسيج فرصت بزرگي در اختيار ما قرار داده است كه با يكدلي و تك صدايي به رشد و توسعه شهر و ديارمان كمك كنيم.

دكتر الماسي در رابطه با مطالبات مردم سيراف گفت: دو خواسته ويژه مردم سيراف از بنده در ابتداي نمايندگي داشتند (استقرار بخشداري در سيراف و ديگري گمرك بود) كه مردم و مسئولين ميدانند و با افتخار اعلام ميكنم كه هر دو مطالبه ويژه مردم سيراف محقق شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: گمرك سيراف كه باتوجه به تاريخ ٢١٠٠ ساله تجارت دريايي سيراف دغدغه شخصي بنده هم بود با كمك شوراي شهر سيراف، امام جمعه محترم و فرماندار كنگان در هفته هاي آتي با حضور مديركل گمرك و بنادر در سيراف تاسيس مي شود.

ايشان در رابطه با تبديل شدن سيراف از شهر به بخش تاكيد نمود: بخشداري سيراف در جلسه هيئت دولت مصوب شده است و بعد از طي مراحل قانوني به زودي در سيراف مستقر خواهد شد. انتظار من اين است كه با بخش شدن سيراف روند رشد و توسعه آن به همت مسئولين و مطالبه گري مردم ان شاالله سرعت بيشتري گيرد.

 

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با ديگر اقداماتي كه از محل اعتبارات نفت و پكيج ٦٠٠ ميلياردي براي شهر سيراف به مبلغ ٢٥ ميليارد و ١٠٠ ميليون اختصاص يافته است را به شرح ذيل بيان كرد:

-اختصاص مبلغ ٢٠ ميليارد تومان براي ساخت اسكله سيراف.
-كمك به احداث اورژانس جاده اي سيراف با اعتباري بالغ بر ٣٠٠ ميليون تومان.
-اعتباري بالغ بر ٢ميليارد و ٥٠٠ ميليون تومان به مدرسه شهيد يگانه سيراف اختصاص يافته است.
-كمك به احداث سالن چندمنظوره آموزش و پرورش سيراف با مبلغ ١ ميليارد و ٨٠٠ ميليون تومان.

-اختصاص اعتبار ٥٠٠ ميليون توماني براي كمك به احداث پارك ورزشي ساحلي سيراف.

دكتر الماسي در پايان ضمن تشكر از تلاش هاي شوراي شهر، عاشوري امام جمعه معزز و ديگر مسئولين شهر سيراف بيان كرد: بزرگترين افتخار و هديه الهي خدمتگزاري به مردم است و اميدوارم خداوند به ما توفيق دهد كه زين پس بتوانيم تلاش هاي بيشتري در جهت آسايش مردم عزيز به انجام رسانيم.