امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

خانم شاطر در نشست معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر با فعالان سياسي فرهنگي و اجتماعي وائمه جمعه: وطن لا نحمی لا نستحق العیش فیه

 

به گزارش جلالات نيوز

 

خانم لیلا شاطر نماينده سمن ها ي عسلويه در این نشست با بیان اینکه جامعه اي كه حامي آن نباشيم مستحق زندگي در آن نيستيم، عنوان کرد: واقعيت امر این است که ما بانوان از حضور در اين جلسات دلسرد شده ایم اما وجدان بيدار ما اجازه نمي دهد و باز مطالبه مي كنيم.

 

وی سمن هاي شهرستان عسلويه را یکی از فعالترين سمن هاي استان بوشهر دانست و نمونه بارز اين امر را برگزاري همايش علمي در سطح بين المللي با دانشگاه خليج فارس و توسط انجمن نبض زمين و درج لوگوي نبض زمين در كنار آرم دانشگاههاي معتبر خارجي و داخلي بود ذکر کرد.

 

عضو انجمن نبض زمین در ادامه گفت: اكثر اين سمن ها را بانوان بومي همين شهرستان اداره مي كنند. با اين وجود، بانوان هيچ گونه نقش مهمی در تصميات منطقه اي ندارند.
خانم شاطر با تشکر از الماسی نماینده مجلس، استاندار، فرماندار و معاونین فرماندار که به فکر اعطای پست مدیریتی به بانوان هستند، درخواست کرد بانوان فعال شهرستان به صورت ویژه استخدام شوند.

 

وی همچنین خواستار تامین اعتبار پلاژ بانوان شد و در بحث مسائل آموزشی از استاندار درخواست کرد که از تاسیس مدرسه نمونه پیام نور بین الملل عسلویه که نخستین مدرسه نمونه این شهرستان است، پشتیبانی کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی