امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

نشست مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس با خبرنگاران استان: فلرها ظرف سه سال جمع آوری می شوند.

 

به گزارش جلالات نيوز

 

گلی مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در ابتدای نشست خود با خبرنگاران با بیان اینکه اطلاع رسانی یکی از پایه های دموکراسی و حق مردم است و مردم باید از وضعیت کشورشان و منابع و ثروتشان و نسبت به آینده آن احساس آرامش و امنیت کنند، افزود: رسانه ها وظیفه دارند در کنار مردم که صاحبان اصلی این نظام هستند باشند و در دفاع از آنها قلم فرسایی کنند و ما نیز در کنار رسانه های منطقه خواهیم بود و از آنها حمایت خواهیم کرد.

 

وی مسائل مربوط به محیط زیست، اشتغال، مسئولیت اجتماعی و بهره مندی مردم منطقه از امکانات را یکی از دغدغه های شرکت های پتروشیمی دانست و تلاش برای به صفر رساندن جریمه های محیط زیستی شرکت های پتروشیمی را یکی از اهداف این هلدینگ عنوان کرد.

مهندس گلی با اعلام اینکه هلدینگ خلیج فارس طی قراردادی که با شرکت مناطق نفت خیز امضا شده و در مراحل مطالعاتی آن قرار دارد، در طی کمتر از سه سال فلرها خاموش می شوند و گازهای هدررفته تبدیل به سرمایه می‌گردند، این را یکی از بزرگترین خدمات هلدینگ و آقای زنگنه وزیر نفت دانست.

 

 

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس یکی از اقدامات جدید این هلدینگ را امضای تفاهم نامه با سازمان عمران کیش در جهت راه اندازی تورهای گردشگری از عسلویه به کیش و بالعکس جهت اعزام مردم و کارکنان عنوان کرد.

 

در این نشست همچنین هنرپرور رئیس روابط عمومی شرکت پازارگاد با اعلام آمادگی جهت حمایت و تعامل با رسانه ها، از روحیه صبوری، دوستی و لطف و محبت مردمان منطقه با صنعت نفت و پتروشیمی صمیمانه تشکر کرد.

 

مازيارهوشمند مدير عامل خانه مطبوعات كشور وخبرنگاران شهرستان عسلويه دراين نشست حضور داشتند

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی