امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش جلالات نيوز

 

 

معاون فرماندار عسلویه امروز با دعوت از خبرنگاران شهرستان عسلویه، نشست خبری و جلسه پرسش و پاسخی را در موضوع اشتغال با آنها برگزار کرد. وی سخنان خود را با تشکر از اصحاب رسانه که در این نشست حضور دارند و با پیگیری و نقدهای منصفانه خود در امر اشتغال کمک کننده هستند، شروع کرد. سجادی همچنین از زحمات يوسفي فرماندار عسلويه ،مدیر عامل منطقه ویژه  تشکر نمود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عسلویه با بیان اینکه طبق قانون برنامه ششم توسعه، شرکت ها برای تامین نیروی کار خود باید از نیروهای ساکن در مجاور تاسیسات روی بیاورند، افزود: فرمانداری و شخص فرماندار به جد پیگیر مساله اشتغال افراد بومی است ودر همين راستادر مدت 28 روز گذشته 82 نفر بومی شهرستان عسلویه در شرکت های منطقه مشغول به کار شدند. در رابطه با موضوع اشتغال 130 نفر نیروی بومی که اخیرا به کار گرفته شده اند ، لیست 82 نفر بومی شهرستان عسلویه که با شماره ملی و شماره تماس بود خبرنگاران با تعدادی از آنها که به تازگی مشغول به کار شدند تماس گرفتند.

 

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگار جلالات نیوز در مورد اخراج ۳۱ نفر از بومیان عسلویه شاغل در شرکت اویکو فاز ۲۰- ۲۱ عنوان کرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم مشخص شد این افراد اخراج نشده اند بلکه پس از تحویل به شرکت اس پی جی سی در قسمتی دیگر و با حقوق و مزایای بهتر مشغول به کار شده اند.

 

وی همچنین در مورد افرادی که باید در شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه استخدام می شدند اما این کار صورت نگرفته، به خبرنگار جلالات نیوز گفت: این شرکت یک آزمون استخدامی برگزار کرد. عده ای در آزمون و مصاحبه قبول و به کار گرفته شدند و عده ای دیگر نیز با پیگیری های ما و خانم الماسی در قسمت های ایمنی و آتش نشانی و حراست استخدام خواهند شد.

 

 

معاون فرماندار عسلویه پارس جنوبی را پروژه ای ملی دانست که نیاز به تخصص های متنوع دارد تا چرخ اقتصاد بچرخد، افزود: ممکن است برخی تخصص ها در شهرستان و استان موجود نباشد که از سایر نقاط کشور به کار گرفته می شوند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی