امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

 

 

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان صنعت پتروشیمی کشور روز چهارشنبه، پنجم دی‌ماه با حضور مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر برگزار شد.

 

 

به گزارش جلالات نيوز به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد، مسابقات فوتسال کارکنان صنعت پتروشیمی کشور با حضور 10 تیم از شرکت‌های پتروشیمی اروند، فجر، امیرکبیر، مبین، زاگرس، تندگویان، مارون، نوری، پارس و بوعلی سینا در 7 روز متوالی و پس از 24 مسابقه برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها تیم فوتسال اروند توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم‌های فوتسال تندگویان و مارون نیز به ترتیب مقام نایب‌قهرمانی و سومی را از آن خود کردند.

 

 

در این مسابقات، تیم‌ها در دو گروه 5 تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اروند و فجر در گروه A و تیم‌های تندگویان و مارون در گروه B به ترتیب به‌عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

 

 

در نخستین رقابت از مرحله نیمه نهایی، تیم‌های اروند و مارون با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از کسب نتیجه 2-2 مساوی در وقت قانونی مسابقه، تیم اروند در مجموع با نتیجه 4-3 تیم مارون را شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت. در دیگر رقابت این مرحله نیز تیم‌های تندگویان و فجر به دیدار هم رفتند که پس از کسب نتیجه مساوی در وقت قانونی، تیم تندگویان توانست با نتیجه 2-1 تیم فجر را شکست دهد و به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

 

 

روز هفتم مسابقات فوتسال با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در بازی رده‌بندی، تیم فوتسال مارون با نتیجه 2-0 بر تیم فجر غلبه کرد تا مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند و در آخرین دیدار این مسابقات نیز تیم‌های فوتسال اروند و تندگویان برگزار کننده مسابقه فینال بودند که دو تیم پس از نتیجه مساوی در وقت قانونی، کار خود را در ضربات پنالتی ادامه دادند و تیم فوتسال اروند با نتیجه 6-5 برنده این ضربات بود تا جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را با خود به خانه ببرد.

 

 

در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتسال فجر جام اخلاق مسابقات را دریافت کرد، مرتضی پور محمدی از تیم اروند بهترین بازیکن مسابقات شد و میثاق صیدی از تیم اروند به‌عنوان بهترین دروازه بان مسابقات معرفی شد. همچنین از آقایان میثم صیدی مربی تیم اروند، حمیدرضا ساکی مربی تیم فجر، محمد شریفی مربی تیم تندگویان و نوید امیری نژاد مربی تیم مارون به‌عنوان مربیان فنی مسابقات تقدیر شد.

 

 

گفتنی است نخستین المپیاد ورزشی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور با حضور 890 ورزشکار از 15 شرکت پتروشیمی سراسر کشور و در 8 رشته ورزشی به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در حال برگزاری است که تاکنون مسابقات دو و میدانی، تنیس روی میز و فوتسال با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داده‌اند و مسابقات شنا، بسکتبال، والیبال، شطرنج و تیراندازی در ادامه این المپیاد تا روز نوزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

دیدگاه ها (۳ دیدگاه)

  1. mizbani.xyz

    اگر بخوام اطلاعات بیشتری بگیرم از کجا میتونم بگیرم؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی