امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش جلالات نيوز

 

.جلسه روءساي شورای اسلامی و شهرداران شهرهای سراسر استان بوشهر ،سه نماينده الماسي،خدري وسعادت،با دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور در روز پنج شنبه مورخ 6/10/97 در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار گردید.

 

خانم دكتر سکینه الماسی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با حضور وزیر کشور از تدوین سند پروژه عمرانی در جنوب استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: در راستای تامین زیرساخت شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر سند عمرانی تدوین و 313 پروژه با 6 هزار و 360 میلیارد ریال اعتبار برای مدت پنج سال تعریف شده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون 167 پروژه آن عملیاتی شده افزود: تاکنون 492 میلیارد تومان آن برای اجرای 167 پروژه ابلاغ شده است.

 

الماسی از تکمیل 60 پروژه آن خبرداد و بیان کرد: پیش بینی می‌شود با تکمیل پروژه‌های یاد شده تحول عظیمی در حوزه زیرساختی جنوب استان بوشهر ایجاد و محرومیت‌ها و کمبودهای زیرساختی‌های آن پوشش داده شود.

 

 

وی با اشاره به ارتقا سه منطقه جنوب استان بوشهر بیان کرد: با حمایت وزیر کشور سه روستای بیدخون، بهارستان و چاه مبارک به شهر و سیراف نیز به بخش ارتقا یافت که همراهی هیئت دولت در این زمینه قابل تقدیر است.

 

 

نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه شهرداری چاه مبارک در شهرستان عسلویه راه اندازی شده افزود: در ارتباط با روستاهای بیدخون، بهارستان و بخش سیراف انتظار می‌رود تا دهه فجر روند راه‌اندازی آنها فراهم شود.

 

 

دكتر الماسی با تاکید بر حمایت از محصولات صنایع دستی بیان کرد: تلاش شود خرید محصولات صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و افراد کم بضاعت در پتروشیمی‌ها به عنوان هدایای آنها فراهم شود.

 

 

وی با تاکید بر حمایت از صادرات محصول گوجه فرنگی خارج از فصل گفت: این استان قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل کشور است و انتظار داریم با هدف حمایت از کشاورزان گوجه کار زمینه صادرات این محصول به خارج از کشور فراهم شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی