امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

بررسی روند اجرای ۹ پروژه‌ گردشگری و تولیدی شهرستان عسلویه با حضور استاندار

به گزارش جلالات نيوز

 

 

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به همراه سکینه الماسی نماینده مردم عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان از ۹ پروژه عمرانی شهرستان عسلویه بازدید و روند اجرای این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

 

به گزارش سايت خبري جلالات نيوز:، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در سفر به شهرستان عسلویه از پروژه بزرگ مجتمع رفاهی تفریحی در عسلویه که در زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع در حال اجراست بازدید کرد، در این مجموعه ۱۲۰ واحد مسکونی، باشگاه ورزشی، سالن غذاخوری و سالن اجتماعات در نظر گرفته شده است.

 

 

گراوند در این بازدید با اشاره به نیاز شهرستان عسلویه به مجتمع های رفاهی و اقامتی اظهارداشت: دستگاه‌های ذیربط با همکاری پیمانکار این پروژه تلاش کنند پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

 

بازدید از طرح گردشگری و بوم گردی روستای بزباز از دیگر طرح‌هایی بود که استاندار بوشهر از آن بازدید کرد، این طرح در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۵ هزار متر مربع در حال ساخت است که شامل ۱۷۰ واحد اقامتی است.

 

سرمایه گذار این پروژه حدود یک میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری کرده و تسهیلات بانکی نیز به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

 

بازدید از سد بتنی وزنی اخند در عسلویه نیز از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید استاندار و نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه قرار گرفت.

 

تا کنون در اجرای این پروژه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و حجم ذخیره این سد هم دو میلیون متر مکعب است.

 

ارتفاع سد ۴۲ متر و تاکنون ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

بازدید از طرح گردشگری روستای بستانو در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار و بازدید از مدرسه در حال ساخت ویژه دانش‌آموزان استثنایی بستانو نیز از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید استاندار بوشهر قرار گرفت.

 

پروژه مدرسه در حال ساخت استثنایی شایستگان روستای بستانو تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

این مدرسه دارای ۲۲ اتاق و ۸ کلاس درس است که با همکاری مجموعه نفت در حال ساخت است.

 

زمین ورزشی چاه مبارک نیز از دیگر طرح‌هایی بود که استاندار بوشهر از آن بازدید کرد، با توجه به درخواست جمعی از جوانان اهل روستای چاه مبارک قرار شد تعیین تکلیف این پروژه صورت گیرد.

 

 

بزرگراه بوشهر پارسیان در محور بزباز به بندو هم از دیگر پروژه‌هایی بود که استاندار بوشهر از آن بازدید کرد.

 

استاندار بوشهر بر ضرورت ایمنی این محور تأکید کرد و گفت: مدیران این پروژه با همکاری مسئولان استان هرمزگان زمینه تکمیل این طرح را فراهم کنند.

 

همچنین استاندار بوشهر از طرح گردشگری روستای بندو هم بازدید کرد، این طرح در زمینی به مساحت ۳ هکتار در حال ساخت است که دارای ۲۵ اتاق و ۲۰ واحد تجاری است، ضمن اینکه ۱۰ واحد مسکونی گردشگری هم در این پروژه احداث خواهد شد.

 

این پروژه کاری از دهیاری بندو است که با هدف جذب گردشگر، اشتغال زایی و تولید بومی در این روستا در حال اجرا است.

 

استاندار بوشهر همچنین از جاده بندو به سمت ساحل بازدید کرد، با توجه به نیاز مردم این منطقه برای امرار معاش و صیادی، احداث این محور از درخواست‌های مردم روستای بندو بود که استاندار بوشهر بر ضرورت رعایت مسائل زیست محیطی و توجه به نیازهای مردم این منطقه تاکید کرد.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی