امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

 

 

به گزارش جلالات نيوز به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد، در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط آقای قانعی، رئیس هیئت داوران مسابقات و از قاریان برجسته وزارت نفت آغاز شد، حجت‌الاسلام شهابی دبیر ستاد برگزاری مسابقات ضمن خیر مقدم به حاضران، گفت: جای این مسابقات در شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس خالی بود و ما در امور فرهنگی و اقامه نماز به همین منظور با همت کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با برنامه‌ریزی چندین ماهه اقدام به برگزاری نخستین دوره از مسابقات کردیم که ماحصل آن مسابقات دو روزه‌ای است که کارکنان در آن شرکت دارند.

 

 

در ادامه این مراسم، بهرام هنرپرور دبیر کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس نیز ضمن خیر مقدم به تمامی دوستداران کلام خدا و تشکر از اعضای کمیته روابط عمومی گفت: پس از پیشنهاد برگزاری مسابقات به کمیته روابط عمومی، اعضای این کمیته ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه خود باعث شدند که این برنامه اجرایی شود.

 

 

رئیس روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد افزود: امروز شاهد برگزاری نخستین دوره از این مسابقات هستیم و امیدواریم که با برگزاری دوره‌های بعدی این مسابقات در سال‌های آینده و دوام آن در منطقه پارس، شاهد حضور حداکثری کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در مسابقات قرآن کریم باشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان عسلویه نیز در این مراسم ضمن تشکر از دکتر یاسری و تمامی افرادی که در مسیر قرآن گام برمی‌دارند، حضور در جمع خادمان قرآن کریم را وظیفه خود دانست و افزود: دور ماندن از معارف قرآنی، اثرات منفی زیادی خواهد داشت و هرچند که این مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود اما نتایج و اثرات آن در ماه‌ها و سال‌های آینده باقی خواهد ماند.

 

 

سید علیرضا سجادی زاده افزود: هنر نبی مکرم اسلام این بود که با اتکا به قرآن و معارف بلند و وحیانی آن توانست از ملتی که سراسر طغیانگر بودند ملتی بسازد که با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی خود را سپری کنند.

 

 

حجت‌الاسلام حائری زاده، مشاور مدیر عامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ذکر داستان‌هایی چند از قرآن کریم درباره جایگاه زنان، گفت: قرآن کریم برای دوره خاصی نیست و انسان‌ها در زمان و مکان‌های مختلف می‌توانند از این کتاب آسمانی استفاده کنند.

 

 

گفتنی است نخستین دوره از مسابقات سراسری قرآن و اذان با عنوان «نور علی نور» با حمایت کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و با همکاری امور فرهنگی و اقامه نماز در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، حفظ قرآن کریم و اذان ویژه کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی