- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و اذان «نور علی نور» برگزار شد

 

به گزارش جلالات نيوز به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد، در این دوره از مسابقات که با حمایت کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با همکاری امور فرهنگی و اقامه نماز و با حضور بیش از دویست نفر از کارکنان مرد و زن در دو روز پیاپی برگزار شد، در بخش آقایان و در رشته تحقیق، احمد نوربخشان از شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، وهب عبدالله زاده از شرکت آریاساسول و سید حمید لطیفی از شرکت پتروشیمی پردیس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته ترتیل نیز ابراهیم حسنی از شرکت پتروشیمی مروارید مقام نخست را به دست آورد و علی اصغر رمضانی از شرکت آریاساسول و یحیی جهاندیده از شرکت پتروشیمی پردیس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در رشته مفاهیم، امیر علی‌پور از شرکت پتروشیمی پردیس سید احسان حسینی از شرکت پتروشیمی پردیس و سراج‌الدین اکخوان از شرکت پتروشیمی کاویان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

در بخش اذان این دوره از مسابقات نیز مجید آسیون از شرکت پتروشیمی پارس، مجید نجفی از شرکت پتروشیمی مبین و مسلم زارعی از شرکت پتروشیمی جم توانستند مقام‌های اول تا سوم را به دست آورند.

 

در ادامه این مسابقات، عبدالله روستایی از شرکت پتروشیمی کاویان در بخش حفظ کل قرآن کریم، جعفر زاهدی از شرکت پتروشیمی پردیس در بخش حفظ 10 جزء قرآن، محب علی صمصامی از شرکت پتروشیمی پارس در بخش حفظ 5 جزء قرآن و زین‌العابدین شاطر از شرکت پتروشیمی پردیس و اصغر مصلحی پور از شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در بخش 3 جزء، رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

در بخش بانوان این دوره از مسابقات و در رشته تحقیق، راضیه کمالی از شرکت پتروشیمی پردیس رتبه برتر را به دست آورد و در بخش ترتیل نیز آمنه خیزاب از شرکت پتروشیمی پردیس، پریوش اسفندیاری از شرکت پتروشیمی کاویان و سیده نرگس علوی نژاد از شرکت پتروشیمی پردیس به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. در بخش مفاهیم نیز مرضیه سروری از شرکت پتروشیمی پردیس، آمنه خیزاب از شرکت پتروشیمی پردیس و پیمانه محدثی از شرکت پتروشیمی زاگرس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.