امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

 

 

به گزارش جلالات نيوز

 

 

 

نماینده حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست شوراهای آموزش و پرورش چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر که در حضور دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش و استاندار بوشهر و سایر مسئولان استانی و محلی برگزار شد با بیان اینکه در مدت اخیر ۴۵ مدرسه و پروژه آموزشی با اعتبارات نفت افتتاح یا کلنگ زنی شده و این نشان از اهمیت دادن به مردم این منطقه است از یک سو و از سوی دیگر نشان از کمبودهای شدیدی است که اینجا وجود دارد، افزود: با توجه به رشد قارچ گونه جمعیت در این منطقه به دلیل مهاجرت فراوان و رقابتی شدن وضعیت اشتغال انتظار می رود در بحث آموزش و پژوهش توجه و سرمایه گذاری بیشتری گردد و برای انجام این کار نیاز به یک نگاه عملگرایانه داریم.

 

 

 

عضو کمیسیون اصل نود مجلس برای رفع نیاز به متخصص جهت اشتغال در صنعت عظیم نفت و گاز، خواستار توجه بیشتر به پژوهشسراهای دانش آموزی شد تا پایه های انجام این کار را پی ریزی کنند.

 

 

الماسی با مقایسه حقوق معلمان و مدیران مدارس با حقوق کارکنان صنعت نفت شاغل در عسلویه از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد تا حق نوار مرزی را برای معلمان این منطقه اعمال کنند تا فارغ التحصیلان به کار در آموزش و پرورش بیشتر تمایل داشته باشند. وی همچنین خواهان احداث اردوگاه های دانش آموزی، توجه به مراکز رفاهی فرهنگیان و اختصاص سهمیه ویژه به شهرستان عسلویه در دانشگاه فرهنگیان شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی