امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

.

رییس جمهور در جمع مردم ٤ شهرستان جنوب استان بوشهرگفت: امسال شاهد افزایش تورم بودیم و دولت تمام توان خود را برای مهار تورم در سال آینده به کارخواهد بست.

 

 

دکتر حسن روحانی در ورزشگاه شهدای شهر کنگان در خصوص اسکله کنگان گفت : این امر یکی از ضروری ترین نیازهای شهرستان است و نصف هزینه این پروژه از سازمان بنادر و کشتیرانی و نصف دیگر آن در برنامه بوجه دولت و توسط سازمان برنامه بوجه تامین خواهد شد و بدانید این امر محقق و عملی خواهد شد.

 

 

دکتر حسن روحانی ضمن تشکر از مردمی که با وجود تغییرات جوی و باران شدید در ورزشگاه حضور دارند گفت :یکی از اساسی ترین مشکل مردم عسلویه و کنگان مشکل آلودگی محیط زیست است و در خصوص مشکل محیط زیست به وزیر نفت ، مسکن ، کشور ، بهداشت و محیط زیست دستور می دهم بعد از تعطیلات عید نوروز در این باره طرح خود را به دولت بیاورند و هر چه سریعتر این مشکل باید بر طرف شود.

 

 

رییس جمهور دکتر حسن روحانی با بیان اینکه استان بوشهر مرکز انرژی کشور است گفت :مرم این استان باید از منافع آن بهرمند باشند و این حق مردم است. امروز با افتتاح طرح ها و پروژه ها و تصویب طرح و پروژه برای سال آینده مردم به حق خود خواهند رسید.

 

 

روحانی در شهرستان کنگان گفت: آنهایی که درآمد ثابتی دارند تحت فشار هستند و خوشبختانه در بودجه سال آینده برای حقوق مجموع کارمندان که جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دارند برای آنها ۲۰ درصد افزایش خواهیم دادو برای کارگران نیز بیش از ۲۰ درصد افزایش خواهد بود.

 

 

رییس جمهور در جمع مردم کنگان ضمن اشاره به اینکه امسال در بعد اقتصادی بر مردم سخت گذشت گفت: علی رغم همه سختی ها مردم ما به دشمنان ثابت کردند که شاید بتوانید از لحاظ اقتصادی ما را تحت فشار قرار دهند اما این ملت در برابر همه توطئه ها ایستادگی خواهد کرد.

 

 

روحانی ضمن اشاره به سفر خود به عراق ؛ از نتایج این سفر رفت و آمد مردم دو کشور بدون روادید عنوان کرد و افزود : تولید و اشتغال جوانان در راس برنامه های دولت است و وضعیت اشتغال در سال ۹۷ مناسب بوده است اما متاسفانه هنوز بیش از ۳ میلیون بیکار در کشور وجود دارد./ثلاث

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی