امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش جلالات نيوز

 

 

جُنگ شادي به مناسبت ٨ فروردين روز عسلويه با سخنراني شيخ ابراهيم محمدي امام جمعه عسلويه و مهندس پاكدل شهردار عسلويه ، اجرای ناجي سهمويي مجري و خواننده محبوب شهرستان عسلويه و با اجراي برنامه هاي بسيار ويژه از جمله گروه الفردوس ، گروه موسيقي سنتي سرايش بوشهر و مسابقه تقليد صدا در سينما رو باز پارك نگين خليج فارس عسلويه برگزارشد.

 

 

شيخ ابراهيم محمدي امام جمعه عسلويه سال جديد١٣٩٨ را خدمت ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه الهی سالی توام با موفقیت و پیروزی های مداوم برای مردم شریف ایران و امت اسلامی مسالت نمود.

 

 

مهندس پاكدل شهردار عسلويه نیز با تبریک سال نو از حاضران در مراسم خواست تا برای کشته‌شدگان سیل در شمال ایران و شیراز ۱ دقیقه سکوت کنند.

 

 

شهردار عسلويه در ادامه گفت : همه دوستان مطلع هستند شهرداري عسلويه از ٢٩ اسفند ٩٧ لغايت ١٥ فروردين ٩٨ به منظور نشاط اجتماعي جشن هايي برگزار نموده وخواهد نمود و اما در ششم و هفتم فروردين نود و هشت جهت گراميداشت یاد اين عزيزان مراسم را تعطيل كرديم وهزينه اين مراسم با تدبير شوراي اسلامي شهر عسلويه به آسیب دیدگان سيل تعلق گرفت.

 

 

مهندس پاكدل در پايان گفت: به منظور جمع آوری کمک‌های نقدي مردم به آسیب دیدگان سیل شمال كشور وشيراز ، صندوق جمع آوري كمكهاي نقدي در اين مراسم مستقر است.

 

 

در ادامه برنامه هاي روز عسلويه در مورخ ٩فروردين جشني با حضور كمدين استان بوشهر حسن غلامي ، گروه ليوا خواني ناخدايان كوچك جزيره و گروه تواشيح منتظران شهرعسلويه برگزارمي شود

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی