امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نيوز

 

 

خانم دکتر الماسی در نشست با بخشدار، شوراها و دهیاران بخش مرکزی با بیان اینکه در ۱۰ ماه سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان در حوزه روستایی شهرستان عسلویه پرداخت شده که باعث تغییر و تحول اساسی در شهرستان شده است، افزود: در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان در ۴ شهرستان جنوبی استان کلنگ زنی شد.

 

 

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در خصوص ۵ سالن ورزشی که نیمه کاره به صورت اسکلت در روستاها رها شده اند، گفت: این سالن ها در اختیار سپاه هستند و هنوز تعیین تکلیف نشده اند و تا هنگامی که این سالن ها به اداره ورزش و جوانان واگذار نشوند، نمی توان اعتباری برای تکمیل آنها در نظر گرفت.

 

 

 

عضو کمیسیون انرژي مجلس شوراي اسلامي در مورد وضعیت اشتغال نیز با ارائه آمار دقیق از افراد مشغول به کار در روستاها، عنوان کرد: باتغيير مدير عامل منطقه ويژه و حضور مهندس موسوی خوشبختانه وضعیت اشتغال افراد بومی بهتر شده است. جوانان نیز برای رسیدن به موفقیت و جاهای بهتر باید قدری صبر و تحمل به خرج دهند.

 

 

صالحی بخشدار مرکزی در نشست با خانم الماسی با بیان اینکه با توجه به کمبود اعتبارات دستگاه های اجرایی در سال گذشته، قسمت اعظم رفع مشکلات و نارسایی ها بر دوش دهیاری ها و شهرداری ها بود، خواستار کمک بیشتر به دهیاری ها بویژه در تخصیص قیر رایگان شد. وی همچنین خواهان اختصاص مبلغ بیشتری از پکیج ۶۰۰ میلیاردی به روستاهای بخش مرکزی با توجه به در معرض آلودگی بودن این روستاها شد.

 

 

حسن پور نايب رییس شورای اسلامی روستای دهنو به عنوان میزبان این نشست ضمن خیر مقدم به خانم دکتر الماسی و بقیه حضار از خانم الماسی درخواست کرد برای حل معضل بیکاری جوانان تمام تلاش خود را به کار گیرد.

 

 

مالکی رییس شورای اسلامی روستای عسکری در نشست با خانم الماسی: با وجود پیگیری و نامه نگاری های متعدد، سالن ورزشی این روستا نیمه کاره مانده و در حال فرسوده شدن است. مدرسه خیرساز روستا نیز فرسوده شده و با پیگیری های انجام شده هنوز پاسخی به ما داده نشده است. وی همچنین عنوان کرد: بسیاری از ادارات وظایف خود را انجام نمی دهند و دهیاری مجبور است به جای آنها کار کند.

 

 

قاضی دهیار دهنو در این نشست با مطرح کردن موضوع اشتغال جوانان خواهان به کارگیری جوانان این روستا در شرکت ها شد. وی همچنین درخواست کرد در پروژه تعریض جاده اصلی این روستا که یه پروژه هزینه بر است به این دهیاری کمک شود

 

 

جاسمي دهيار اخند: جمعيت اخند بالغ بر ٧هزار نفر است ودراين روستا با كمبود مدارس مواجه هستيم و دختران اخند نياز به مدرسه ابتدايي١٢كلاسه است

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی