امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

جلالات نيوز/ نماينده مردم دير، كنگان، جم و عسلويه در رابطه با تخصيص اعتبارات سفر رياست جمهور به استان بوشهر گفت: طي سفر رييس جمهور محترم به شهرستان كنگان بودجه اي به كل استان تخصيص يافت كه توزيع آن كاملا ناعادلانه بود. از ابتدا بر تخصيص بودجه به صورت منصفانه به جنوب استان تاكيد داشتم و تا زمان اصلاح عادلانه آن هم ادامه خواهم كرد.

 

 

نماينده جنوب استان بوشهر در رابطه با پيگيري هاي صورت گرفته اظهار داشت: بعد از انتشار ليست اعتبارات در رسانه ها به سرعت موضوع را پيگيري كرديم و طي صحبت هاي متعددي كه با وزارت كشور و استاندار داشتيم، مقرر شد كه توزيع بودجه در سطح استان بازبيني شود و حق مردم جنوب استان در نظر گرفته شود.

 

 

الماسي در رابطه با مطالبه گري مردم جنوب استان بيان كرد: بعد از تخصيص اعتبارات موج گسترده اي از مطالبات محترمانه و به حق از طرف مردم مطرح شد كه بنده نيز در صف اول اين مطالبه گري ها در كنار مردم هستم.

 

 

وي افزود: از ابتداي دوره كاري خود تا كنون هرگز اجازه احجاف در حق مردم منطقه خود نداده ام و تا روزي كه هستم هم چنين اجازه اي به هيچكس نخواهم داد.

 

 

الماسي در پايان بيان كرد: موارد ديگري از اجحاف در حق مردم جنوب استان بوشهر وجود دارد كه درصورت عدم اصلاح رويه با مردم منطقه در ميان خواهم گذاشت./كانال تلگرامي دكتر سكينه الماسي:

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی