- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

الماسی:از تشکیل جلسه الایندگی عسلویه در مجلس شورای اسلامی خبر داد

به گزارش جلالات نیوز

نشست شورای روحانیت اهل سنت عسلویه و نجفی رییس شورای شهرستان با گراوند استاندار بوشهر والماسی نماینده مجلس برگزارشد

الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت : اشتغال جوانان شهرستان عسلویه از دغدغه های اصلی من است و امیدواریم در آینده روزی را شاهد باشیم که حتی یک جوان بیکار در شهرستان عسلویه نداشته باشیم.

الماسی:از تشکیل جلسه الایندگی عسلویه در مجلس شورای اسلامی خبر داد

همچنین در خصوص پروژه های هفته دولت و دهه فجر و پیگیریهای انجام شده مطالبی رو عنوان کرد.

شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه وعضو شورای روحانیت در نشست با استاندار بوشهر ونماینده مجلس به منظور بررسی آخرین وضع استخدام و اشتغال جوانان شهرستان عسلویه افزود: مشکل و معضل اساسی ما در امر جوانان بیکاری است.

وی به اشتغال به عنوان یکی از چالش‌های مهم پیش روی جوان امروز اشاره کرد و گفت: قطعا با حل مشکلات اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نیز کاهش می‌یابد و جامعه مسیر توسعه را با شتاب بیشتری طی می‌کند.

شیخ ابراهیم محمدی با تاکید اینکه جهت کار در اداره اشتغال از جوانان شهرستان عسلویه معرفی شود

شیخ ابراهیم صمدی امام جمعه روستای سهموشمالی وعضو روحانیت با تاکید بر اینکه نیروهای بومی با استعداد و با داشتن مدارک تحصیلی بالا و مرتبط با صنعت در شهرستان عسلویه وجود دارد اما شاهد بیکاری جوانان هستیم، گفت: از مسئولان به ویژه استاندار بوشهر می‌خواهم برای اشتغال جوانان بومی در شرکت ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بوهندی نجفی رییس شورای شهرستان عسلویه در این نشست گفت :* شهرعسلویه باکمبود فضای آموزشی روبرو است دانش آموزان عسلویه در یک ساختمان اجاره ای تحصیل می کنند

در این نشست گراوند استاندار بوشهر، الماسی نماینده مجلس، سجادی معاون سیاسی فرماندار شهرستان عسلویه، رضوی بخشداربخش چاه مبارک، شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه عسلویه ، شیخ عبدالله مبارکی امام جمعه سواحل و رییس شورای بخش چاه مبارک، شیخ ابراهیم صمدی امام جمعه سهموشمالی و نجفی رییس شورای شهرستان عسلویه حضور داشتند