امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

يوسف صفري یکی از فعالان اجتماعی و محيط زيستي شهرستان عسلویه در گفتگو با جلالات نیوز می گوید؛ با رایزنی های صورت گرفته و همراهی خانم الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، برای پیگیری وضعیت آلودگی ناشی از صنایع مستقر درعسلویه با رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرده است.

در این نشست، یوسف صفری با تشریح وضعیت پارس جنوبی براساس تجربه زیستی در این منطقه، از وضعیت نگران کننده آلودگی صنایع و تأثیر آن بر سلامت ساکنین منطقه سخن گفته و خواستار استفاده از ظرفیت های قانونی برای کنترل و رفع آلودگی ها شده است.

وی؛ برخی از مطالعاتی  که به بررسی آلودگی های محیط زیستی ناشی از صنایع و اثرات آن بر سلامت ساکنین منطقه پرداخته را در اختیار رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای قرار داده است.   

او می گوید؛ در این دیدار خانم الماسی نیز با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص تشکیل کارگروه رفع آلودگی عسلویه، برلزوم رسیدگی جدی به این موضوع تأکید داشته است.

صفری نتیجه این نشست را مثبت ارزیابی می کند و می گوید؛مقرر شده کمیسیون اصل نود با ارسال نامه ای به سازمان برنامه و بودجه گزارش اقدامات کارگروه رفع آلودگی عسلویه را اخذ نماید و متعاقب آن جلسه ای با حضور نهادهای مسئول و ذی نفعان برگزار گردد.

یوسف صفری مرداد ماه سال گذشته با ارسال نامه ای به نماینده ی مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه خواستار پیگیری رفع آلودگی صنایع مستقر در عسلویه از طریق کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شده است.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی