امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش سایت جلالات نیوز

نشست یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه و سجادی معاون سیاسی وی با خبرنگاران عسلویه صبح امروز در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این نشست یوسفی ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی گفتند: خبرنگاران تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در بطن جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است.

وی با بیان اینکه عسلویه شهرستان تاثیرگذاری در سطح کشور است و حدود ۴۰ درصد درآمد کشور از این منطقه تامین می شود، افزود: بنابراین باید با هماهنگی و دقت نظر آسیب ها و تهدیدات را از خود دور کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به مشکلاتی که در بخش آموزش و پرورش وجود دارد، همکاری همه مردم، ائمه جمعه، دستگاه های اجرایی و شرکت های مستقر در منطقه برای رفع این مشکلات و بهبود وضع آموزش را واجب دانست.

وی در رابطه با وضعیت آب شهرستان اظهار داشت: میزان آب دریافتی ما از سرانه اختصاص یافته کمتر نیست و مشکل اصلی در توزیع و مدیریت آب و گرفتگی لوله ها و هدررفت آب است که در بسیاری از روستاها با اقدامات صورت گرفته این مشکل حل شد. در مورد روستاهای پایین دست نایبند نیز به زودی روزانه ۷۰۰ متر مکعب آب از یک آب شیرین کن به شبکه توزیع این روستاها تزریق می شود و مشکل آب آنها را مرتفع خواهد کرد.

یوسفی در جواب مدیر سایت جلالات نیوز که از ایشان پرسید: چرا هنوز از آب شیرین کن روستاهای شهرستان عسلویه خبری نیست، عنوان کرد: مجوز آب شیرین کن شهر عسلویه صادر شده و زمین هم در اختیار قرار گرفته و باید سرمایه گذار آن انتخاب و مشخص شود. همچنین قرار است روزانه ۱۰۰۰ متر مکعب آب از حوزه صنعت برای شهرهای عسلویه، نخل تقی و بیدخون دریافت کنیم. در مورد آب شیرین کن حوزه روستاها که قرار بود در روستای حاله ساخته شود با مخالفت محیط زیست روبرو شده ایم که مجوز ساخت آن را هنوز صادر نکرده است.

فرماندار شهرستان عسلویه در جواب سوال دیگر مدیر سایت جلالات نیوز که از ایشان پرسید چرا افراد بومی شهرستان عسلویه که در ازمون کتبی پتروشیمی پارس فنل شرکت کرده بودند بدون مصاحبه مشغول به کار نمی شوند، اظهار داشت: اشتغال نفرات پذیرفته شده در شهرستانهای مختلف با نفراتی که در شهرستان عسلویه هستند بصورت رقابتی میباشد ونمیتوان بدون مصاحبه مشغول کار شوند ولی سعی ما این است که اولویت استخدام با بومی های شهرستان عسلویه باشد و به جد پیگیر مسئله اشتغال این افراد هستیم.

فرماندار عسلویه در خصوص تعریض جاده چریف که یکی از جاده های خطرناک و پر تلفات شهرستان است گفت: این جاده در پهنه پارک ملی دریایی نایبند قرار دارد و محیط زیست مجوز نمی دهد که جاده تعریض شود. حتی پارکینگ هایی که در چریف درست شده باز هم معارض آن هستند ولی تلاش می کنیم که با اخذ مجوز برای آن تامین اعتبار کنیم و روشنایی آن نیز اصلاح شود.

در پایان نشست از خبرنگاران شهرستان عسلویه تقدیر به عمل آمد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی