امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عسلویه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه همکاری مردم نجیب عسلویه به تامین امنیت شهرستان کمک کرده است، افزود: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کس بخواهد خدشه ای بر آن وارد کند با برخورد قاطع ما روبرو می شود.

فرمانده نیروی انتظامی عسلویه در پاسخ سوال مدیر سایت جلالات نیوز در مورد راهکار جلوگیری از ورود مواد مخدر از طریق دریا عنوان کرد: اکثر مواد مخدر از طریق افغانستان وارد بازار ایران می شود یا از طریق ترکیه به اروپا فرستاده می شود. امیدواریم با تقویت مرزهای شرقی و نیروهای دریابانی و با ورود نیروی دریایی سپاه به این قضیه بتوانیم ورود مواد مخدر به کشور را به حداقل برسانیم.

سرهنگ فتاحی در مورد سرقت هایی که در سطح شهرستان رخ می دهد گفت: ۹۹ درصد سرقت ها توسط افراد غیربومی انجام می شود و آن یک درصد بومی نیز اکثرا افراد معتاد هستند.


وی با ارائه آماری عملکرد نیروی انتظامی شهرستان عسلویه را در چهار ماهه سال ۹۸ تشریح کرد. کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف، کاهش ۲۵ درصدی جرایم خشن، کاهش ۱۶ درصدی تصادفات و ۶۰ درصدی متوفیان تصادفات، کشف دو محموله ۷۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر و افزایش ۴۸۹ درصدی کشفیات قاچاق از جمله آمار عملکرد نیروی انتظامی در سال ۹۸ است.

سرهنگ فتاحی نیروی انتظامی را یک نیروی خدمتگذار به مردم دانست که سرمایه آن اعتماد ملت است و این اعتماد با زحمات خبرنگاران که بدون هیچ توقعی کنار مردم هستند، جلب می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی