امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش جلالات نیوز وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “پیمان فتاحی ” در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در قالب امنیت محله محور، اجرای این طرح در شهر بیدخون در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ فتاحی افزود: ماموران انتظامی و پلیس های تخصصی با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در چند عملیات مشترک ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیر کردند که در تحقیقات از آنان ۶ فقره سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل اختفاء مجرمان، اقلام سرقتی کشف و ضبط و تعداد ۷ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ فتاحی اعلام داشت : در نتیجه اجرای این طرح یک نفر توزیع کننده مواد مخدر بازداشت و ۱۵۰ گرم تریاک از وی کشف شد و ۸ نفر از معتادان متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در پایان با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و اجرای طرح های پاکسازی در نقاط آلوده با شدن ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند .

جلالات نیوز: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه، ضمن ستایش نیروی انسانی پتروشیمی نوری در اجرای این پروژه مهم گفت: اینکه کشور توانسته است به جایگاهی برسد که با تکیه بر توان داخلی و کمک گرفتن از شرکتهای دانش بنیان گازهای آلاینده را بازیابی و به محصولات با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کند، باعث افتخار هر ایرانی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی