امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

*به گزارش جلالات نیوزیاسری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در نشستی خبری با خبرنگاران حوزه جنوب استان شرکت کرد. *

وی در این نشست از عملکرد شرکت خود و دیگر پتروشیمی های حاضر در منطقه دفاع کرد و در مورد نحوه ایفای مسئولیت اجتماعی خود و اولویت بندی کمک ها توضیحاتی ارائه کرد.

*یاسری با بیان اینکه شورای رهبردی پتروشیمی ها بودجه محدودی دارد و نمی تواند یکباره همه مشکلات را حل کند و باید با شیب ملایم به سمت رفع نواقص رفت، افزود:* اخیرا مقرر گردید کمیته ای متشکل از خانم الماسی نماینده مجلس، موسوی مدیرعامل منطقه ویژه و یوسفی فرماندار عسلویه در مورد اولویت کمک ها تصمیم بگیرد و آن را به شورای راهبردی ارسال کند.

*دبیر شورای راهبردی پتروشیمی ها در بخشی از صحبت های خود عنوان کرد که ۵۰ درصد نیروی های شاغل در پتروشیمی پازارگادبومی هستند که با واکنش مدیر سایت جلالات نیوز مواجه شد و از وی پرسید:* از این ۵۰ درصدی که ذکر کردید چند نفر آن از خود شهرستان عسلویه است؟ یاسری نیز از تعداد بومیان شاغل در پتروشیمی اظهار بی اطلاعی کرد.

*یاسری در مورد آلودگی های ایجاد شده توسط پتروشیمی ها نیز گفت: پتروشیمی ها آلودگی ندارند و فقط پالایشگاه های گاز آلودگی ایجاد می کنند که آنها نیز دولتی هستند و ما خصوصی. یوسف صفری روزنامه نگار و فعال اجتماعی به ایشان پاسخ داد و گفت:* لطفا به صورت مستند و با حساسیت بیشتری در این مورد صحبت کنید. خود اچ ای سی صنایع پتروشیمی در سال ۹۶ نسبت به وجود بنزن که یکی از آلاینده های سرطان زاست هشدار داده بود گزارش های محیط زیست نیز بر وجود آلاینده ها در صنایع پتروشیمی تاکید می کند. صرف نبود فلر و دود دلیلی بر آلاینده نبودن پتروشیمی ها نیست، بلکه آلودگی آب و خاک نیز هست. پساب بسیاری از پتروشیمی ها وارد دریا می شود و آن را آلوده می کند.

*حاشیه ها:*

موسوی روابط عمومی جدید پازارگاد عنوان کرد که این نشست پرسش و پاسخ نیست بلکه نشستی خودمانی و فقط در حد آشنایی است 

مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شام را با خبرنگاران در رستوران شرکت صرف نمودند

در پایان به خبرنگاران به جهت قدردانی و به مناسبت روز خبرنگار کارت هدیه ای داده شد اما به خاطر زیاد بودن تعداد حاضران به خبرنگاران عسلویه که طبق آمار حضور پیدا کرده بودند کارت نرسید.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی