- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

نشست شورای اسلامی شهر نخل تقی با جمعی از ورزشکاران به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش فوتبال

به گزارش جلالات نیوز: این نشست که به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش فوتبال با جمعی از مسئولین تیم های ورزشی و ورزشکاران و مسئولین مدرسه فوتبال در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر نخل تقی برگزارگردید، جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس تعدادی از ورزشکاران و مسئولین تیم های ورزشی به نمایندگی از جمع حاضر ضمن تقدیر از توجه شورای اسلامی شهر و شهردار به ورزش بویژه فوتبال به بیان انتظارات و مشکلات ورزشی فوتبال در شهر نخل تقی پرداختند و تأکید کردند که مشکل اساسی آنان روشنایی زمین های ورزشی شماره یک و دو و سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.

سپس ابراهیم حسن زاده عضو شورای اسلامی شهر نخل تقی گزارشی در خصوص اقدامات انجام گرفته از جمله کمک به تیم های ورزشی، مدرسه های فوتبال، باشگاه ها و ورزشکاران و برگزاری مسابقات ورزشی ارائه کرد و اظهار داشت: تمامی درخواست های ارائه شده از سوی مسئولین تیم های ورزشی و ورزشکاران و مدرسه فوتبال به شورا پس از تصویب وتأیید کمیته انطباق توسط شهردار، اجرایی گردیده است.

نجفی رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین عنوان کرد: با همت مسئولین این دولت و دولت های قبل و با همکاری وزارت نفت و نماینده مجلس زیرساخت‌های ورزشی خوبی در شهر ایجاد گردید است. وی ابراز امیدواری نمود که این امکانات بتواند ضمن کمک به رشد و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان، علاقه مندی آنها به ورزش بیشتر نموده و در غنی سازی اوقات فراغت آنان مورد استفاده قرارگیرد.

نجفی در ادامه گزارشی در خصوص اقدامات شورا در حوزه ورزش ارائه کرد. وی بیان داشت: در سال ۱۳۹۷ کمکهایی به تیم‌های ورزشی، مدرسه فوتبال و ورزشکاران رشته های دیگر و همچنین بابت برگزاری مسابقات ورزشی هزینه گردیده است .

کمک به میزبانی مسابقات قایقرانی جوانان کشور و برگزاری فستیوال ورزشی فوتبال رده‌های نونهالان نوجوانان و جوانان از جمله این اقدامات می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر نخل تقی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص آلودگی صوتی آب شیرین کن مجاور با استادیوم ورزشی و نور ورزشگاه، ضمن تشکر از همکاری فرماندار در این خصوص تاکید کرد: علیرغم مکاتبات انجام شده تاکنون اقدام مؤثری انجام نگرفته است اما با توجه به قول مساعد فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان امیدوار هستیم این مشکل در روزهای آینده حل شود.

نجفی در پایان ازبهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولین سابق و فعلی اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه آقایان نظامات، نامه نژاد و احمدزاده تقدیر و تشکر کرد.