امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به شهروندان عسلویه و آرزوی سلامتی و موفقیت برای محصلین عزیز گفت: والدینی که برای خرید مایحتاج فرزندانشان روز های پایانی شهریور ماه را انتخاب می کنند، باید مراقب فرزندان خود هنگام خرید در معابر عمومی باشند و از رها کردن آن ها اجتناب کنند.

فتاحی افزود: لازم است شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده تا در معابر مرکزی و بازار، امکان رفت و آمد روان برای شهروندان به وجود آید.

وی خطاب به والدین ادامه داد: قبل از شروع سال تحصیلی نسبت به تعیین سرویس مناسب مدرسه با هماهنگی مدیران مدارس اقدام و در صورتی که روز های اول، قصد ایاب و ذهاب فرزندان خود به مدارس را دارید، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت انجام، تا شادی فرزندان و دیگر شهروندان به تلخیمنجر نشود.
فتاحی تاکید کرد: دقایقی زودتر از منزل برای عزیمت به مدرسه خارج شوید تا مجبور به رانندگی با سرعت و انحراف و انسداد مسیر سایرین نشوید و همچنین قبل از سوار شدن، از وضعیت فنی وسیله نقلیه خود به ویژه سوخت،‌ ترمز و غیره اطمینان کامل حاصل کنید.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: هنگام تعطیلی مدارس، از توقف دوبله و چند لایه در مقابل مدارس اجتناب کنید تا مشکلات عبور و مرور معابر فوق برای سایر شهروندان بوجود نیاید و توجه داشته باشید هرگونه اعمال خلاف مقررات شما والدین عزیز و رانندگان سرویس مدارس، موجب بد آموزی و عدم پایبندی دانش آموزان به قوانین و مقررات می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: همکاری لازم را با مأموران راهنمائی و رانندگی مستقر در تقاطع ها و میادین، مقابل مدارس، گشتی ها و غیره برای داشتن رفت و آمد سالم و امن داشته باشید.

وی با بیان اینکه شهروندان، در استفاده ایمن از سرویس مدارس، فرزندان خود را مورد آموزش لازم قرار دهند از والدین خواست: ازحمل وسایل با ارزش توسط فرزندان مثل طلاجات، تبلت و لب تاپ و غیره به علت احتمال سرقت توسط افراد سودجو، خودداری کنند.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی