امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

جلالات نیوز/ سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه عسلویه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس درسالن اجتماعات سپاه عسلویه از افتتاح و واگذاری ۳۰ واحد مسکونی محرومان و مددجویان و کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بسیج خبرداد.

فرمانده سپاه عسلویه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت دفاع مقدس برای همه ایرانیان و دوستداران نظام مقدس است در این هفته بیش ۲۰۳ برنامه در شهرستان اجرا خواهد شد هماهنگی برنامه ها در شورای اداری با حضور فرماندار انجام شده و در همین رابطه نشستی نیز با امام جمعه شهرستان برگزار شده است.

حسن زاده افزود بیش از ۵۰ برنامه در بخش ها و روستاها با همکاری پایگاه های مقاومت دهیاری ها و شوراها انجام می شود و ۱۳ برنامه شاخص نیز در سطح شهرستان اجرا می گردد از مسئولین انتظار حمایت و پشتیبانی و ازمردم توقع مشارکت دراین برنامه ها داریم.

وی به برخی برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس درشهرستان از جمله زنگ مقاومت در مدارس ،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،همایش رضویان،همایش تروشیمی مبین ،تجلیل از سربازان نمونه ،افتتاح دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران رزمندگان و بسیجیان، سخنرانی و حضور در نمازجمعه اهل سنت عسلویه،تجلیل از رزمندگان و ایثارگران ، همایش زنان در گام دوم انقلاب و دیدار با خانواده شهدا و غباروبی گلزار شهدا اشاره کرد./چریف

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی