امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش جلالات نیوز ، آئین تودیع ومعارفه بخشدار چاه مبارک با حضور خسرو دهقانی سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ، عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه، ائمه جمعه ، مسئولین ادارات عسلویه ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش چاه مبارک وشورای شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری عسلویه برگزارشد.

حسین رضوی بخشدارسابق چاه مبارک ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضار، عملکرد ۵ساله خود به مسئولین حاضر در جلسه تشریح نمود و در پایان سخنان خود برای حسین طاهری نیا بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد.

طاهری نیا بخشدار جدید چاه مبارک نیز با بیان اینکه با دعای خیر مردم شاهد رشد در تمامی زمینه ها باشیم و بخش چاه مبارک به جایگاه شایسته و بایسته خود برسد، اولویت کاری خود ، ورزش،ایجاد اتحاد و رسیدگی به امور روستا ، مشاغل خانگی بویژه زنان خاندار، تقویت سازمانهای مردم نهاد و پیگیری پروژه های عمرانی نیمه تمام این بخش در این جلسه عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از اعتماد فرماندار شهرستان عسلویه و استاندار بوشهر از همه شوراها، دهیاران، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین محلی درخواست همکاری کرد.

خسرو دهقانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین رضوی بخشدار سابق، اظهار داشت: امید است حسین طاهری نیا بخشدار جدید با کمک شمامردم شریف بخش بتواند گام موثری در برنامه های دولت و نظام در این بخش بردارد.

وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی که از دولت بودجه میگیرند باید تمام امکانات مورد نیاز را تا پایان انتخابات در اختیار هیات اجرایی قرار دهند.

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه در این جلسه گفت : دستگاه های اجرایی خدمات خود را در دهه فجر برای مردم تشریح کنند تا اهداف و برنامه های دولت و فعالیت های انجام شده به سمع مردم برسانند. البته با توجه به نزدیک بودن انتخابات حفظ اصل بی طرفی در این امر یک اصل ضروری است.

یوسفی افزود: مهم ترین مسئله در ایام انتخابات پایبندی به قانون است و همه اعضای هیات اجرایی و برگزار کنندگان انتخابات باید قانون را به دقت اجرا کنند.

شهاب خلیلی رئیس شورای شهرچاه مبارک ، نجفی رئیس شورای شهرستان عسلویه ، شیخ محمدمحمدی امام جمعه ورئیس شورای بستانو ، زارعی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و محمدغلامپور در سخنان خود از زحمات حسین رضوی تقدیر و برای حسین طاهرنیا بخشدارجدید آرزوی موفقیت کردند

در این مراسم حسین طاهری نیا به عنوان بخشدار جدید چاه مبارک معرفی و از خدمات حسین رضوی بخشدار سابق این بخش تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی