امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز:همزمان با آغاز دهه فجر روز شنبه در آیینی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری زنگ انقلاب در مدرسه شهید باهنر عسلویه استان بوشهر نواخته شد.

به گزارش جلالات نیوز وبه نقل از ایرنا؛ همزمان با آغاز دهه فجر روز شنبه در آیینی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ، الماسی نماینده مجلس،گراوند استانداربوشهر، یوسفی فرماندارعسلویه وهاشمی نژاد امام جمعه شهرستان ، جبری رئیس اداره آموزش وپرورش عسلویه ، زنگ انقلاب در مدرسه شهید باهنر عسلویه استان بوشهر نواخته شد.

 

سورنا ستاری در این آیین گفت: ظرفیت منطقه عسلویه و دانش‌آموزان این خطه بسیار بیشتر از چیزی است که در اینجا اتفاق افتاده‌است.

وی بیان کرد: اما سرمایه‎‌گذاری‌‎های زیاد و پیشرفت‌های مهم در عسلویه رخ داده‌است و هنوز هم این منطقه جای توسعه بیشتر دارد.

ستاری ادامه داد: فرزندان این دیار همچنان در زندگی شخصی خود امکان پیشرفت‎های مختلف در عرصه‎‌های مورد نیاز را دارند.

وی گفت: امیدواریم آینده این منطقه به دلیل وجود استعدادها و ظرفیت‎های موجود متحول ‎شود.

بازدید از طرح‌های تولیدی شرکت دانش بنیان هلدینگ اچ ان تی در پتروشیمی تخت جمشید، طرح سلول های الکترولایزر پتروشیمی مبین‌، کاتالیست‌های واحد آروماتیک پتروشیمی نوری‌، روند فعالیت پتروشیمی جم و بازدید از شرکت های مرکز رشد شهرستان کنگان و شرکت در جلسه رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به شهرستان‌های عسلویه و کنگان در جنوب استان بوشهر است/بوشهر_ایرنا

عکس :بومطر

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی