امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

جانشین فرماندهی سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت: حضور پر شور در انتخابات مظهر اقتدار و مایه عزت نظام هست.

به گزارش خبرگزاری بسیج در عسلویه، سروان پاسدار سجاد شیخیانی جانشین سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) افزود: در تاریخ پرافتخار اسلام و انقلاب اسلامی بانوان مسلمان نقش ویژه‌ای در حرکت‌های اسلامی داشته اند.


شیخیانی گفت: وجود مبارک حضرت خدیجه کبری در کنار پیامبر و آغاز رسالت و نیز تشکیل حکومت اسلامی، وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا در کنار حضرت علی (ع) در کنار نقش همسری و مادری در خانواده، حرکت بزرگ سیاسی اجتماعی ان حضرت در بعد از وفات پیامبر و ایراد خطبه فدکیه نشان دهنده‌ی حضور بانوان و زنان بصیر در حرکت اسلام است خطبه‌ای است که به گفته علاّمه مجلسی، بزرگان فصحا و بلغا و دانشمندان باید بنشینند کلمات و عبارات آن را معنا کنند.

وی بیان داشت: شخصیت و مجاهدت‌های حضرت فاطمه زهرا (س) از زوایای گوناگون، پیام‌ها و درس‌های بی‌نظیری برای انسان‌ها به‌همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شخصیتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک «الگو» و «اسوه» است و قطعا بهره‌مندی از این دریای عظیمِ «معنویت و معرفت و مجاهدت» نیازمند این است که شناخت کافی از ابعاد گوناگون شخصیتی این بانوی بزرگوار و سیره و سبک زندگی و مجاهدت‌های ایشان پیدا کنیم.


شیخیانی تصریح کرد: در نهضت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین دوران دفاع مقدس نقش زنان یک نقش ایثارگرانه و تربیت انسان‌هایی فداکار برای نقش آفرینی در دفاع از انقلاب اسلامی استو بعد از دوران دفاع مقدس نیز زنان انقلابی با حضور در صحنه جنگ نرم و تحکیم بنیان خانواده و نیز تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی نقش افرین بوده اندو در چله‌ی دوم انقلاب اسلامی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلانی بویژه در اجرای سبک زندکی اسلامی یک نقش بی بدیل است.


وی گفت: در کنار همه‌ی این نقش‌ها ترغیب جامعه به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین رویداد بزرگ و ملی بعداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ادامه نقش افریتی حماسی ملت انقلابی ایران اسلامی در تشییع شهید سلیمانی و حماسه ۲۲ بهمن بسیار مهم است.

وی در پایان اظهار داشت: انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم، مظهر اقتدار و مایه عزت و ابروی نظام و موتور پیشران نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی