امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس خداوندی را که سخنوران از ستودن او عاجزند و حسابگران از شمارش نعمت هایش ناتوان. خداوندی که افکار ژرف اندیش از درک کنه ذات او درمانده اند.

 

 

مردم شریف، متدین و شهید پرور شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه حقیقت تابناک حضور شما در دوم اسفندماه که برگرفته از مکتب سردار شهید سلیمانی است، برگ زرین دیگری را رقم زد. پیروز واقعی انتخابات همه ی کسانی هستند که با درک شرایط حساس کنونی علیرغم همه مشکلات به ندای رهبر فرزانه انقلاب و وجدان خویش لبیک گفته و با گام های استوار خود، امید به آینده و فردایی بهتر را به نمایش گذاردند.

اینجانب خاضعانه و خاشعانه سر برآستان لطف ورحمت خداوند سبحان می سایم و در برابر عظمت مردم تعظیم نموده و از همه ی عزیزانی که اینجانب را به عنوان منتخب خویش برای وظیفه خدمتگزاری برگزیدند؛ صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

ازحمایت های آقایان سید مهدی موسوی زاده، سیدابوالحسن موسوی، محمد روشن، عبدالستار عبدی و فرهاد اسدی که با ایثارگری و روحیه ی انقلابی از ادامه فعالیت انصراف داده واعلام حمایت کردند؛ تشکر و قدردانی نموده و از حضور سایر نامزدها، رقیبان دیروز و رفقای امروز و فردا که باعث انگیزه مضاعف برای حضور مردم عزیز شدند به ویژه سرکار خانم الماسی نماینده فعلی سپاسگزاری می نمایم.

از اصحاب رسانه وهمه ی مجریان و ناظرین انتخابات، اعضای شورای تامین و مامورین سخت کوش امنیتی و انتظامی که تلاش وافر داشته اند؛ قدردانی می نمایم.

اکنون سرآغاز گام دوم است؛ ازهمه فرهیختگان، صاحبنظران، خانواده بزرگ صنعت و دلسوزان توسعه ی کشور به ویژه این منطقه زرخیز که دل در گرو آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارند، دعوت به همکاری و همراهی نموده و خود را نیازمند هم اندیشی با عزیزان می دانم.

دکتر شیخ موسی احمدی
منتخب مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی

جلالات نیوز/انتهای پیام 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی