امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز:
درحالی که ویروس کرونا به جان کشور افتاده و روز به روز بر تعداد مبتلایان این بیماری مهلک افزوده می شود
مردم و نهادهای متولی سلامت در نبردی نابرابر برای پیشگیری و مقابله با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وزارت نفت و خاصه سازمان منطقه ویژه به عنوان متولی اداره بخش عظیمی از تاسیسات پالایشگاهی و پتروشیمی و صدها کمپ وموسسه اداری و خدماتی خاصه در شهرستان عسلویه و شهرستان های کنگان ،دیر و جم فعالیت دارد.

سالهاست که ناله ما به لحاظ آلوده کردن محیط زیست منطقه ،پاسخگو نبودن وکم توجهی به مسئولیت های اجتماعی محیط پیرامونی توسط،صنعت نفت بلند است.

بیشتر گفتیم و کمتر نتیجه گرفتیم از این گذشته امروز که مردم شهرستان عسلویه و جنوب استان بوشهر پناهگاه هفتاد و دو ملت هستند ودر حقیقت ایران کوچکی هستند و به لحاظ مروادات و مسافرت کارکنان صنعت به استان های مختلف محل زندگی شان و بازگشت به محل کار ،مردم این شهرستان به شدت در معرض خطر ابتلا به ویروس کورنا هستند.

منطقه ویژه اگر چه مردم و نهادهای خدمت رسان بهداشتی و درمانی مثل شبکه بهداشت و درمان وبیمارستان عسلویه و نهادهایی مثل شهرداری و دهیاری ها را رها کرده و هیچ کمکی نمی کند دردی را به دردهای شان نیز افزوده است.

این درد مضاعف فعالیت مستمر فرودگاه عسلویه است که روزانه با چندین پروازمسافران (بخوانید ناقلان احتمالی ویروس کورنا ) را به شهرستان عسلویه منتقل می کند دریغ از یک معاینه ساده و یک تست عمومی تشخیصی برای سنجش سلامتی مسافران !آیا این حق مردم عسلویه است.

چه کسی باور دارد که برای وزارت نفت خصوصا بهداشت و درمان صنعت نفت مقدور نباشد یک تیم پزشک و پرستار و کیت تشخیصی در فرودگاه عسلویه مستقر کند.

آقای مدیر عامل منطقه ویژه به خیرتان امیدی نیست شر نرسانید از توزیع رایگان ماسک و اقلام بهداشتی گذشتیم، فرودگاه دروازه ورود ویروس به استان بوشهر را کنترل کنید.

حسین لاری فعال اجتماعی و رسانه
شهرستان عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی