امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه، ضمن ستایش نیروی انسانی پتروشیمی نوری در اجرای این پروژه مهم گفت: اینکه کشور توانسته است به جایگاهی برسد که با تکیه بر توان داخلی و کمک گرفتن از شرکتهای دانش بنیان گازهای آلاینده را بازیابی و به محصولات با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کند، باعث افتخار هر ایرانی است.

شهاب خلیلی رییس شورای اسلامی شهر چاه مبارک در گفتگو با خبرنگارجلالات نیوز مطرح کرد.

توزیع عادلانه عوارض حق آلایندگی صنایع پارس جنوبی سال هاست مورد مطالبه مردم شهرستان عسلویه بعنوان میزبانان پارس جنوبی بوده است که خوشبختانه در نهایت با نگاه واقع بینانه مسئولین امر حقی که سال ها به ناحق به سایر مناطق استان تعمیم داده می شد به متضرران واقعی یعنی مردم عسلویه رسید.

خلیلی این اتفاق را در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه نقطه عطفی در تاریخ شهرستان عسلویه دانست و افزود امروزه عسلویه نه تنها آب، خاک و هوای آن آلوده است بلکه وخامت اوضاع به حدی است که سفره های زیرزمینی آن نیز آلوده شده است. بنابراین هر انسان واقع بین و منصفی تصمیمی غیر از آنچه اخیراً اتخاذ شده است نخواهد گرفت.

او با انتقاد از موضع گیری همکاران خود در شهرستان های همسایه گفت؛ انتظار می‌رود همکاران عزیز در شهرستان های جم و دیر به حق مسلم مردم عسلویه احترام گذاشته و از اظهارات احساسی و منفعلانه پرهیز نمایند.

خلیلی در پایان؛ از حمایت و همراهی فرماندار عسلویه، پیگیری آقای نجفی رییس شورای شهرستان شورا و شهرداری عسلویه در احقاق حق مردم تشکر و قدردانی کرد.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی