امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرگزارى بسیج از عسلویه، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه عسلویه طی پیامی فرارسیدن هفته کارگر را به جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان عسلویه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است. آن بزرگ مردان و شیر زنانی که با اراده‌ای پولادین در اعتلای نام ایران بر بلندای قله‌های افتخار و عزت، گام برداشته و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار «ما می‌توانیم» را بار دیگر به گوش بدخواهان و دشمنان قسم خورده و همه آنانی که شکست ایران را در تحریم می‌دانند، برسانند.

وی در ادمه این پیام می‌افزاید: بی شک، ایران اسلامی در سایه عزم و اعتماد مجدانه کارگران شرافتمند راهی می‌پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می‌دهد. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، نام گذاری شده، جایگاه و نقش کارگران- این بازوان توانمند تولید و توسعه- بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چرا که کارگران عزیز، چه در روز‌های مبارزه انقلابی ملت ایران و چه در طول سال‌های غرورآفرین دفاع مقدس همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی هستند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.

حسن زاده در پایان این پیام خاطر نشان می‌کند: این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش شهرستان عسلویه را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش‌تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.
سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده
فرمانده سپاه شهرستان عسلویه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی