امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

سایت خبری جلالات نیوز

متن پیام به شرح ذیل می باشد

معلم را باید نگارنده ی آینده یک ملت دانست؛ مصلحی است که گرچه در یک کلاس کوچک اما به امتداد سرنوشت یک نسل با قلم، کلام و کردار خود به پیکر تراشی روح یک جامعه می پردازد و این خود میزان اهمیت، جایگاه و پا برجاییِ اثر تلاش های وی را هویدا می سازد. وانگهی، از همین باب است که حضرت امام (ره) که خود معلم والای تاریخ این ملت و مصداقی عینی از سخنان پیشین می باشند به درستی و با تناسب کامل قیاسی از بخشی از آیه ی شریفه ۱۲۹ از سوره ی بقره «…وَ یُعَـلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَه»، معلمی را شغل انبیاء خطاب نمودند.

دوازدهم اردیبهشت ماه روز گرامیداشت جایگاه رفیع انسان هایی است که با شوق و اشتیاق به علم آموزی و علم اندوزی و با متانت و صبوری به مانند طائری قدسی روشنی بخش مسیر یک ملت در جاده ی بالندگی، اقتدار و رسیدن به والاترین آرمان های خود می باشد.

اینجانب بدینوسیله ضمن گرامی داشت یاد معلم بزرگوار مکتب اسلام شهید آیت الله مرتضی مطهری و دیگر شهدای والا مقام فرهنگی، دوزادهم اردیبهشت ماه و فرا رسیدن هفته ی « معلّم» را خدمت تمامی فرهنگیان شهرستان عسلویه تبریک عرض می نمایم.

همچنین بر خود لازم می دانم سپاس ویژه و ارادت قلبی خود را تقدیم به فرهنگیان گرانقدری نمایم که در آزمون جاری حوزه ی سلامت و مبارزه باویروس کرونا در کنار دیگر مسئولین با اخلاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تعهد کامل به انجام وظایف خود پرداخته و در این حوزه نیز سرمشقی مثال زدنی برای همگی ما بوده اند.

امید دارم که به یاری خداوند متعال بتوانیم همواره پاسخگوی بخش کوچکی از زحمات معلمان گرانقدر بوده تا تقدیر از تلاش های ایشان در عرصه ی عمل نیز بیش از پیش تحقق یابد.

محمد جواد صالحی
بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی