امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به مناسبت روز خبرنگار، در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان عسلویه و معاونین آن ، از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش جلالات نیوز، فرماندار شهرستان عسلویه صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران چشمان بینا و گوش شنوای جامعه هستند و در پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارند.

یوسفی با بیان اینکه اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم و مسئولان از وظایف عمده خبرنگاران است، اظهار داشت: خبرنگاران نقش غیر قابل انکاری در انعکاس مشکلات و مسایل مردم به مسئولان دارند.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه خبرنگاران می بایست در راستای شناسایی آسیب های جامعه و رساندن آنها به گوش مسئولان، از بطن جامعه باشند، اظهار داشت:خبرنگار در انجام ماموریت خطیر خود باید با تقوا و صداقت عمل کند و همواره در بیان حقیقت و نقد منصفانه در جامعه پیشقدم باشد.

عبدالنبی یوسفی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در برابر بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در کنار تاسیسات حضور داریم مردم توقعات بسیار زیادی از شرکت های مستقر در منطقه دارند که الحق کمک های بسیار خوبی هم از سوی شورای راهبردی انجام شده است که تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ۷ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات برای بیمارستان های جنوب استان و نیز تخصیص ۳ میلیارد تومان برای تهیه بسته های کمک معیشتی برای اقشار آسیب پذیر و نیازمند از جمله آنها بود که همه اینها بخشی از کمک های صورت گرفته شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی بود که از مدیران عامل شرکت های تولیدی و شورای راهبردی قدردانی و تشکر می کنم.

وی گفت: ۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۸ میلیاردتومان در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می شود

یوسفی در خصوص تلفن ثابت و وانتن دهی ایرانسل وهمراه اول در شهرستان عسلویه گفت ، متاسفانه خوب عمل نمى کنند و باید زیرساخت هاى قویتر شود ماهم دوباره مکاتبه خواهیم کرد که ان شاءالله این مشکل رفع شود

در پایان این مراسم از سوی فرماندارشهرستان عسلویه، با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی