امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ‘سرهنگ فتاحی’ روز چهار شنبه در همایش تعامل و هم اندیشی میان دهیاری اخند و پلیس در روستای اخند، خواستار توجه ویژه دهیاران در کنار فعالیت های رفاهی و عمرانی به تامین امنیت در روستاها شد.

وی با بیان این که آسایش و آرامش مردم روستاها در گرو تامین مسایل رفاهی و امنیتی است، گفت: ایجاد امنیت مردم در روستاها بعنوان یک مولفه مهم باید در اولویت های کاری و برنامه ای دهیاران باشد.

فرمانده انتظامی عسلویه در این همایش با اشاره به این که دهیاران نقش مهمی در ایجاد امنیت در روستاها دارند، گفت: یکی از راهکارهای برقراری نظم و امنیت در جامعه مشارکت آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

سرهنگ ‘پیمان فتاحی’ افزود: با توجه به وسعت شهرستان عسلویه و استقرار صنایع استراتیژیک ، دهیاران باید ارتباط تنگاتنگ با نیروی انتظامی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به این که سرقت موتورسیکلت و سیم های برق بیشترین آمار تعداد سرقت ها در روستاها است، اظهار کرد: شوراها و دهیاری ها می توانند ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی و انجام تدابیر خاص از قبیل نصب دوربین های هوشمند و پلاک خوان، نقش موثری در کاهش این سرقت ها ایفاکنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی