امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

از زمان حضور صنعت در منطقه جنوب استان بوشهر تا کنون حدودا ۲ دهه می گذرد. پروژه ای بزرگ و عظیم بنام پارس جنوبی که زمینه اشتغال هزاران شغل مستقیم و غیر مستقیم را در منطقه ایجاد کرد. به تبع آن و در همی راستا پتروشیمی ها نیز یکی پس از دیگری در این منطقه مستقر شدند تا از این طریق ضمن افزایش تولیدات کشور در زمینه محصولات مرتبط با نفت و گاز، کمک شایانی به اقتصاد کشور نمایند.
صنایع مستقر در منطقه در اقدامی مهم طی سال های اخیر با تشکیل شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس گام مهمی در راستای مسئولیت های اجتماعی منطقه برداشته اند.

در همین راستا پتروشیمی جم به عنوان یکی از مهم ترین پتروشیمی های کشور در زمینه تولید، کمیته ای تحت عنوان » مسئولیت های اجتماعی« تشکیل داده است که هدف از تشکیل این کمیته ساماندهی و ارتقاء خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می باشد.

البته از مدت ها قبل پتروشیمی جم به واسطه رئیس روابط عمومی و امور بین الملل خود  از مدیران نهادهایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش درخواست کرد، طرح‌ها و پیشنهادهای خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌های صنعتی مستقر در منطقه در جهت افزایش تاثیرگذاری و حمایت ماندگار از استعدادها، توانمندسازی ظرفیت‌های نیروی انسانی ساکن منطقه ارایه نمایند. این موضوع نشان از نگاه ویژه پتروشیمی جم نسبت به مسئولیت های اجتماعی ماطق پیرامونی خود دارد.

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که خدمات عمومی و حمایت‌های پتروشیمی جم در سال های خیر  در حوزه‌های درمانی، مسکن و سایر موارد از طریق کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت انجام می گرفته است . شرکت پتروشیمی جم علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی که از طریق شورای راهبردی مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی که مستقر در منطقه انجام می‌دهد،   در راستای توانمندسازی و ارتقاء سطح آموزش در منطقه به حمایت از استعدادها و افرادی که در حوزه‌های گوناگون همچون هنر، کارآفرینی و فعالیت‌های ویژه‌ای از این قبیل مشغول هستند؛ پرداخته است.

رویکرد و تفکر توسعه‌ای مدیریت و مجموعه پتروشیمی‌جم، ارائه فعالیت‌ها و خدمات اثربخش در منطقه است.
پتروشیمی جم طی سال های اخیر  به مباحث مسئولیت‌های اجتماعی ورود کرده و در کنار اهداف توسعه، تولید و صادرات، به مقوله های اجتماعی توجه ویژه  داشته است که خود موفقیت و افتخار بزرگی است. قطعا برنامه پتروشیمی جم تاکید بر ادامه تعاملات با مناطق پیرامونی و کمک تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی به این مناطق خواهد بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی