امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث  با اشاره به ورود صنعت به استان به ویژه شهرستان کنگان گفت: ما در کنگان میزبان بخش عظیمی از صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی هستیم و انتظار داریم تعاملات مدیران صنعت با مسولین شهرستان متقابل و قوی باشد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود:خوشبختانه این روند تعاملی خوب و رضایت بخش است و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی پارس در زمینه های مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا و مسولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی انجام داده‌است. یکی از پتروشیمی‌هایی که عضو شورای راهبردی است، پتروشیمی جم می‌باشد که در حوزه مسولیت‌های اجتماعی در شهرستان کنگان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌است؛ مانند: رسیدگی و تامین بخشی از تجهیزات درمانی بیمارستان امام خمینی و کمیته امداد و غیره.

وی ادامه داد: در حوزه درمان، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به شهرستان کنگان کمک کرده‌است که یکی از شرکت‌های عضو این شورا، پتروشیمی جم است که همراهی و تعامل بسیار خوبی با شهرستان دارد.

پاکنژاد گفت: در نشست اخیر با مدیر عامل پتروشیمی جم مقرر شد تا این شرکت خوش نام و معتبر ، هزینه جهیزیه برای تعدادی از نو عروسان بی بضاعت را در شهرستان تامین کند . همچنین مقرر شد که این شرکت در اسرع وقت( با توجه به شروع مدارس و نیاز مبرم دانش آموزان) نسبت به تامین نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان اقدام کند. جا دارد از حسن توجه و نیت خیرخواهانه مدیریت و هیات مدیره محترم پتروشیمی جم نسبت به این موضوع تشکر کنم و ان شالله که روند تعاملی این شرکت با مناطق پیرامونی در قالب مسوایت های اجتماعی ادامه دار باشد.

فرماندار شهرستان در پایان عنوان کرد: امیدوارم که تعامل مدیران صنعت با مدیران شهرستان تقویت شود و ادامه دار باشد تا با کمک یکدیگر بتوانیم‌گامی در راستای توسعه و رفع مشکلات شهرستان برداریم و انتظار ما از شورای راهبردی و برای مثال پتروشیمی جم این است که با توجه به ظرفیت ، جمعیت و اهمیت شهرستان کنگان به عنوان میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی،  نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشد تا شاهد تقویت تعاملات و همکاری ها باشیم.

جلالات نیوز: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه، ضمن ستایش نیروی انسانی پتروشیمی نوری در اجرای این پروژه مهم گفت: اینکه کشور توانسته است به جایگاهی برسد که با تکیه بر توان داخلی و کمک گرفتن از شرکتهای دانش بنیان گازهای آلاینده را بازیابی و به محصولات با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کند، باعث افتخار هر ایرانی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی