- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

از مدافعان سلامت شهرستان عسلویه تجلیل شد/ قدردانی امام جمعه عسلویه از اقدامات سازمان منطقه ویژه در زمینه مقابله با بیماری کرونا

جلالات نیوز: در مراسمی با حضور ایرج خرم‌دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه، ظهر امروز یکشنبه ۱۸ آبان، از شاغلین شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه تجلیل شد.

امام جمعه شهر عسلویه در ادامه افزود، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس نگاه عمیقی به جامعه محلی دارند و اجرای این مراسم در واقع به پیشنهاد ایشان و جهت تجلیل گوشه‌ای از ایثارگری‌های کادر بهداشت شهرستان عسلویه برگزار شد.

وی افزود نگاه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مورد مسائل جامعه پیرامونی همراه با دور اندیشی است و از زحمات ایشان در پیگیری و رفع مشکلات شهرستان عسلویه قدردانی می‌کنم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز گفت از حسن توجه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و امام جمعه عسلویه جهت تقدیر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه تقدیر و گفت، این کار برای همکاران من بسیار ارزشمند بود.

در این مراسم، از ۱۵ نفر از مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه به نمایندگی از ۴۵ نفر از کادر بهداشت این شهرستان قدردانی شد.