امروز

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

سروان پاسدار سجاد شیخیانی جانشین سپاه شهرستان عسلویه گفت: سپاه حافظ حقوق مردم نجیب حوزه پیرامونی خود است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار سجاد شیخیانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در جمع نمازگزاران جمعه اهل سنت شهر عسلویه اظهار کرد: بسیج و سپاه در چهار دهه از عمر پر برکت خود در دفاع از انقلاب اسلامی و مردم عزیز پیشقدم و پیشمرگ، ولی نعمتان خود بوده اند.

وی ادامه داد: امروز نیز بر حسب ذات و ماموریت خویش از مطالبات بحق مردم نجیب و مهمان نواز شهرستان عسلویه که حافظ منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بوده اند دفاع خواهد کرد.

شیخیانی افزود: مطالبات بحق این مردم در خصوص اشتغال، محیط زیست و حق آلایندگی و نیز مسئولیت اجتماعی نفت در این شهرستان باید به نحو شایسته پاسخ داده شود و در این راه بی شک سپاه صدای رسا و حافظ حقوق این مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: مدیران صنعت نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در این شهرستان را به شنیدن مطالبات بحق مردم و پاسخگویی مسولانه نسبت به مطالبه گران مردمی بجای شکایت و طرح دعاوی حقوقی دعوت می‌کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: قطعا مدیران و مسئولان پاسخگو در قلب‌های این مردم مهربان و نجیب ماندگار و پایدارند.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی