امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با صدور پیامی هفته بسیج را به محضر بسیجیان شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.متن پیام تبریک هفته بسیج فرمانده سپاه عسلویه به شرح ذیل می باشد:

“بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد” امام راحل عظیم الشأن (ره)

فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور شهرستان عسلویه صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه‌ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت (ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود در راه دفاع از انقلاب، ناموس و ولایت امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانب‌ها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روز‌های حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه بهداشت و درمان، اجتماعی، مجازی و اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی و جهان اسلام است.

بار دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته، از درگاه خداوند متعال برای بسیجیان گرانقدرشهرستان عسلویه سربلندی، سرافرازی، سلامتی و صحت مسألت دارم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی