- پایگاه خبری جلالات نیوز - http://jalalatnews.ir -

خدرى دادستان عسلویه : برگزاری مراسم عروسی و عزا و تجمع گروهی در سواحل شهرستان عسلویه ممنوع ، با متخلفان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود

◽️دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه گفت: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم عروسی و عزا و تجمع گروهی در ساحل شهرستان عسلویه ممنوع است.

◽️محمد خدری افزود:با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا در سطح کشور و با توجه به حضور هموطنانمان از اقصا نقاط کشور اظهار کرد: لازم است همه مردم شهرستان، کارکنان شرکت های مستقر در منطقه الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم.

◽️وی یگانه مرجع تصمیم‌گیری در مورد کرونا را ستاد مدیریت کرونا در استان و شهرستان دانست و افزود: تصمیمات ابلاغی ستاد مدیریت کرونا لازم‌الاجرا است و همه مردم، مسئولان و کارکنان شرکت ها باید از این مصوبات پیروی کنند.

◽️دادستان عسلویه با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم تجمعی مانند عزا، عروسی، حضور در ساحل نایبند، هاله ،بنود، و برگزاری همایش‌حسب مصوبه ستاد شهرستانی کرونا ممنوع است و با متخلفان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

◽️خدری تصریح کرد: تمام کسبه و صنوف شهرستان مکلف به رعایت الزامات بهداشتی ابلاغی در محل کسب هستند و در صورت تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود./عسلویه نیوز