امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

جلالات نیوز: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه، ضمن ستایش نیروی انسانی پتروشیمی نوری در اجرای این پروژه مهم گفت: اینکه کشور توانسته است به جایگاهی برسد که با تکیه بر توان داخلی و کمک گرفتن از شرکتهای دانش بنیان گازهای آلاینده را بازیابی و به محصولات با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کند، باعث افتخار هر ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید؛ در این نشست ابتدا مدیر عامل شرکت توضیحات کاملی در خصوص فعالیت های زیست محیطی از جمله کاهش مصرف انرژی و پروژهای بهبود، کنترل موارد بهداشتی و پسماند جهت پیشگیری از آلودگی محیط زیست، گسترش فضای سبز و … ارائه نمودند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست یکی از ارزش های سازمانی و مسئولیت اجتماعی ما است عنوان داشتند که تمامی کارکنان این شرکت ملزم به حمایت و حفاظت از محیط زیست هستند و به این مهم باور دارند.
رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت پتروشیمی مروارید نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و عملکرد این پتروشیمی در حوزۀ محیط زیست ارائه کردند.
در ادامۀ نشست، مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر با تقدیر و تشکر از اقدامات زیست محیطی صورت گرفته در شرکت پتروشیمی مروارید و روند رو به رشد و مثبت آن تاکید کردند پتروشیمی مروارید به عنوان یک الگوی همکاری با محیط زیست در بین پتروشیمی ها است.
دکتر قلی نژاد همچنین با ستودن اهتمام پتروشیمی مروارید در رفع آلودگی ها عنوان داشتند این شرکت فاقد آلودگی بوده و از پتروشیمی های پیشرو در منطقه به شمار می آید.
ایشان همچنین با بیان این که اقدامات انجام شده در زمینۀ درمان گونه های مختلف حیات وحش که با حمایت شرکت پتروشیمی مروارید صورت پذیرفته است و در کشور منحصربه فرد و بی سابقه است افزودند هدف از تجهیز و راه اندازی این نقاهتگاه در استان بوشهر حفظ گونه های حیات وحش و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و حیوان است.
در پایان این نشست نیز آقای پاپری مسئول نقاهتگاه حیات وحش استان بوشهر، گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته ارایه نموده و ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه پتروشیمی مروارید بیان داشتند تاکنون تعداد قابل توجهی از حیوانات حیات وحش در این مرکز درمان و به طبیعت باز گشته اند. لازم به ذکر است در این بازدید و نشست، آقای موذنی رییس اداره حفاظت محیط زیست عسلویه و تنی چند از همکاران ایشان دکتر قلی نژاد را همراهی می کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی