امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش سایت خبرى جلالات نیوز :
پویش اهداى خون با همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر و کارکنان شرکت آریاساسول صبح امروز سه شنبه جهت ذخایر خون کشور در این شرکت برگزار گردید

مهندس امیرحسین بحرینى در حاشیه ى بازدید پویش اهداى خون گفت : آریاساسول در یک سال اخیر در راستای مسئولیت های اجتماعی خود ، به گونه های زیست محیطی حمایت کرده است از جمله آهوی جبیر و اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کمک به کنترل پاندومی بیمارى کرونا در منطقه از جمله اقداماتی است که در منطقه انجام داده است.

مدیرعامل پتروشیمى آریاساسول درادامه افزود ، شرکت آریا ساسول با ۱۲درصد از کل میزان فعالیت های شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه، در کلیه فعالیت های مسئولیت های اجتماعی نقشی موثر را ایفا می نماید.

بحرینى : پتروشیمی آریاساسول و شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس همواره در تلاشیم برای افزایش سطح خدمات به ذینفعان منطقه ای خود هستیم.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی آریا ساسول در پایان گفت: با توجه به منفی بودن بانک خون و روند کاهشی ذخائر خونی بانک کشور، با همکارى سازمان انتقال خون استان بوشهر، پویش اهداى خون را راه اندازی نمودیم که در این پویش ۱۲۰ نفر از همکاران ما با رعایت پروتکل های بهداشتی خون خود را اهدا کردند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام‌جمعه شهرستان عسلویه نیز در حاشیه این مراسم گفت: خون اهداشده برای حفظ حیات و سلامت بیماران مورداستفاده قرار می‌گیرد و این ازجمله بهترین اعمالی است که از انسان به یادگار می‌ماند.

وی ادامه داد:‌ انسان وقتی این توان را دارد که می‌تواند با اهدا خون خود، جان بیماران و مجروحان حوادث و تصادفات را نجات دهد،‌ باید شکرگزار خداوند متعال باشد.

هاشمی نژاد در ادامه افزود : اقشار مختلف جامعه و ازجمله کودکان بیمار نیازمند به خون از آثار این کار خداپسندانه بهره‌مندمی شوند و دعای خیر آنان سعادت انسان را در پی دارد.

وی بیان کرد: اهدا خون اقدامی ارزشمند درراه کمک به دیگران است که باید در جامعه اسلامی ما روزبه‌روز توسعه یابد و همه افراد دارای توانایی این کار نسبت به انجام آن اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر روابط عمومی انتقال خون استان بوشهر گفت:پویش اهدا خون در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ اهدای خون و ترغیب مردم به انجام این امر انسان دوستانه، در شرکت آریا ساسول با با در نظر گرفتن فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

سید جلال مردانی اظهار داشت: این پویش در حالی امروز برگزار شد که به علت شیوع ویروس کرونا استقبال از اهدای خون کاهش یافته است از اینرو تعداد ۲۰۰ نفر از کارکنان پتروشیمی آریاساسول برای اهداء خون خود نام نویسی نمودند که در ۲ نوبت صبح و عصر ۱۲۰ نفر از این عزیزان موفق شدند که خون خود را اهداء نمایند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی